Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-06-27, 09:05
  #13
Medlem
Dopaminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Grejen är ju att han garanterat kommer att komma på hur mycket han älskar sina föräldrar och att han måste berätta det PÅ EN GÅNG!
Det finns en stor risk för det ja. Om det inte är så att TS inte är så förtjust i sina föräldrar. Då tror jag det kan gå vägen med lätthet. Annars en jävla disciplin bara. Inse innan och under att föräldrarna kommer ha noll överseende med knarkandet.

Risken finns också för kräkningar. Kan vara bra att ha något att kräkas i på rummet. En papperskorg eller något. För att vara på den säkra sidan. Jag brukar kräkas ibland av ecstasy.
Citera
2020-06-27, 17:37
  #14
Medlem
Den unge brottslingen väntar tills kvällen och sen knäpper han en halv knapp å går ut.
Citera
2020-07-06, 12:41
  #15
Medlem
Samowiedzas avatar
https://youtu.be/672KkKysYJ8?t=101

Använd slutledningsförmågan.
Citera
2020-07-06, 12:47
  #16
Medlem
Det kommer märkas, dra hemmifrån och ta med nån polare ist. Så fort dom ser dig med tefats ögon, eller knacka tänder/ hålla på med käkarna o grejjerna vet dom nog direkt att något inte stämmer.
Citera
2020-07-20, 00:46
  #17
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datten123
Förbered dig så du slipper gå ut ur ditt rum med megastora pupiller och kanske tillomed säger nån kärleksförklaring till denne du möter på ett sätt som gör denne misstänksam.. sålänge du sitter själv inne på rummet så är det lugnt!! Som sagt ta hörlurar och lystna på musik!!!

Fyll 2 liters flaska med vatten och ta nånting ifall att du blir hungrig, det är lugnt lystna inte på de andra asen som säger att du inte kan.. ha det skönt!
Jag tänkte svara på TS fråga, men svaret ovan är allt han behöver.

Ha så mysigt TS.
__________________
Senast redigerad av Jiren 2020-07-20 kl. 00:49.
Citera
2020-07-21, 04:36
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frank.Ocean
Har några fina piller bredvid mig och undrar nu om det går att bruka ecstasy "i smyg" så det inte märks? Bor hemma hos föräldrarna fortfarande och dom vet ingenting och jag vill att det ska förbli så.

Går det att ta ecstasy så att pärona inte märker att man är påtänd?
Kanske om u du tar lite och har självbehärskning samt e van att va påtänd så kanske du kommer undan. Rekommenderar inte det
Citera
2020-07-21, 04:37
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deux2
Kanske om u du tar lite och har självbehärskning samt e van att va påtänd så kanske du kommer undan. Rekommenderar inte det
Varför gör du det inte med nån bra shompis? Då slipper du risken.som överstående säger ta hörlurar o ha så kul
Citera
2020-07-21, 04:48
  #20
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frank.Ocean
Har några fina piller bredvid mig och undrar nu om det går att bruka ecstasy "i smyg" så det inte märks? Bor hemma hos föräldrarna fortfarande och dom vet ingenting och jag vill att det ska förbli så.

Går det att ta ecstasy så att pärona inte märker att man är påtänd?

Lol! Inte en chans. Dina föräldrar kommer undra varför du är så j-a kåt och stönande och stånkande runkar/pullar sönder dina könsdelar instängd på ditt rum.

Dela hellre med dig med några polare utomhus istället.



MVH/Gnomegirl.
Citera
2020-07-24, 16:14
  #21
Medlem
Dadelmannens avatar
Spontant dålig idé. Är det så bråttom? Vänta tills ett bättre tillfälle. Jag gjorde själv ngt liknande, eller ärligt talat mkt värre i min ungdoms dagar. Tryckte i mig 4g svamp och sen kom mor och far hem. Själens mörka natt det där. Blev redigt paranoid med demoner som topping. Lär ju inte hända på e då, men finns fan bättre tillfällen ändå. Behöva vara själv med människor du vill men inte får prata med för då kommer du paja allt, trist setting.
Citera
2020-07-31, 12:15
  #22
Medlem
R.Bloodworths avatar
Grejen med XTC är att beteendet är så individuellt. Vissa, som t.ex en polare till mig, hade avslöjat sig själv 10 av 10 gånger. För mycket skumma rörelser med armarna, käken, ansiktsuttrycket osv samtidigt som han har svårt att dölja att han är påverkad om det krävs (beteendemässigt). När jag tar E t.ex så har jag alltid den där rösten i huvudet som säger "bete dig, se till att inte vara för jobbig och dra inte uppmärksamhet till dig" och kan kontrollera ruset väldigt bra. Rent utseendemässigt är det nästan omöjligt att dölja, men om du vet om att du kan kontrollera ditt E rus utan att väsnas eller göra för skumma saker så kan du ta det hemma i ditt rum, men då måste du vara säker på att föräldrarna sover eller inte kommer in i ditt rum.
Citera
2020-08-01, 03:19
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samowiedza
https://youtu.be/672KkKysYJ8?t=101

Använd slutledningsförmågan.

Nuff said haha mmm mdma =)

men för att svara på frågan så nej gör det inte såvidare du inte vill super micro dosera. men E syns och märks, kanske om du har solglajjer på dig att det märks mindre. men ta det tillsammans med några bra vänner istället lr på ett rave du kommer få mkt bättre upplevelse då
Citera
2020-08-16, 17:09
  #24
Medlem
Samowiedzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kons3nsus
Nuff said haha mmm mdma =)

men för att svara på frågan så nej gör det inte såvidare du inte vill super micro dosera. men E syns och märks, kanske om du har solglajjer på dig att det märks mindre. men ta det tillsammans med några bra vänner istället lr på ett rave du kommer få mkt bättre upplevelse då

Snälla gå inte omkring med solglasögon inomhus hos päronen

Men ja, rave är das dunderknuglige scheiße på E!

Jag föreslår dock att ni hyr en lokal partystuga (en lokal lokal ), smäller upp partybelysning, drar på fet musik och bara går loss. Tänk på att om det är tjack i pillren lär ni inte sova. Alls. Omöjligt.
__________________
Senast redigerad av Samowiedza 2020-08-16 kl. 17:11.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback