Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-08-07, 10:09
  #145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skorpionking
nej jag är inte kränkt tycker mest synd om dej
om du tycker leksaker är bättre än äkta varan ?

då funderar man lite hur du haft det i livet ?



nej min lilleman är ytterst vanlig , han gör sitt jobb och sprider nöje , inga klagomål på den , utom här på forumet då ?


Mm förstår att du behöver intala dig att verkligheten är bitterhet, gubbe. Ditt manliga ego blev visst sårat. Annars hade du inte behövt hävda dig.

Sedan verkar du lite väl besatt i att svara på mina inlägg... Gå och häng i kjolen på någon annan jänta på forumet istället.

PS inga fler svar från dig kommer läsas, pucko. Du får la prata med dig själv..
__________________
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-08-07 kl. 10:41.
Citera
2020-08-07, 10:15
  #146
Avstängd
skorpionkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Mm förstår att du behöver intala dig att verkligheten är bitterhet, gubbe. Ditt ego blev visst sårat.

Sedan verkar du lite väl besatt i att svara på mina inlägg... Gå och följ efter någon annan jänta på forumet nu.

haha mitt ego är hugget i sten här , det rubbar man inte så lätt gumman

nja nyfiken på din bitterhet bara , jag följer inte dej om du nu tror det men ibland så får man din skrift framför sina ögon , och det kliar då att kolla läget med värsta butter-gumman på forumet ,

gubbe ??? ja du , om bilden du skickade mej stämmer , så ser du äldre ut än mej

så puss på surgumman
Citera
2020-08-14, 21:59
  #147
Medlem
sb1231s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryotainment
Hej!

En viktig fråga jag skulle vilja ha hjälp av lite anonyma personer hos det motsatta könet

Jag har i 5-10 år trott att jag lyckats förstå tjejer/kvinnor nåtsånär bra o till o med titulerats svart bälte i tjejer o amazing samt most amazing guy i ever met. Jag trodde som sagt en period att jag förstod o kunde möta på en bra nivå utan att ge upp för mkt av mig själv för att det skulle funka. Jag tänker dock att jag har en hel del kvar att lära/jobba på som pojkvän för att helt vara som jag tycker jag borde

Det finns dock ett frågetecken som känns extra viktigt när det gäller hur ni värderar o det är i sängen

Om ni har en kille som gör att ni kommer praktisk taget varje gång och det pågår i 10-15 minuter med förspel inkluderat. Är detta bättre än 30-40 minuter men utan att ni kommer?

Alternativt är 30-40 bättre om det är skönt/bra nog så att längden överstiger det bra i att 'få avsluta'?

Låt säga att ni verkligen måste välja. Vad är viktigast?

Det vore samma person i bägge exemplen

Tackar ödmjukast för input

Killar/män får gärna svara om ni hört svaret från er respektive eller säker källa

För killar känns det så mkt mer okomplicerat då det traditionellt sett varit enklare för killar att komma o den kvinnliga orgasmen en gåta för många. Vissa hävdar till o med att de aldrig kommit

Har ni frågor om 'oss' eller min egen syn på något så fråga gärna. Anonymiteten e ju guld här

Innan ni säger det..ja jag har också frågat ex men inte samtliga för jag känner att det är svårare med vissa

Tack igen!/Cryo



Asså jag älskar ju långt förspel och klart det är skönare när man som tjej också har fått komma, men det är fortfarande skönt oavsett. Men jag älskar oxå att knulla länge med långt förspel och att jag inte kommer, men vill alltid knulla längre oavsett om jag har kommit eller inte. Är fortfarande lite kåt efteråt ändå när ja har kommit..
Citera
2020-08-14, 22:04
  #148
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sb1231
Asså jag älskar ju långt förspel och klart det är skönare när man som tjej också har fått komma, men det är fortfarande skönt oavsett. Men jag älskar oxå att knulla länge med långt förspel och att jag inte kommer, men vill alltid knulla längre oavsett om jag har kommit eller inte. Är fortfarande lite kåt efteråt ändå när ja har kommit..

Tack för input. Har du haft jämförelsevis lätt eller svårt att komma historiskt sett?
Citera
2020-08-14, 22:07
  #149
Medlem
sb1231s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryotainment
Tack för input. Har du haft jämförelsevis lätt eller svårt att komma historiskt sett?

Har haft det svårt, mina förra ligg så va killen mest ego duvet, det viktigaste va att få in kuken och sen komma. Sen va de klart. Typ 5 min. Så har inte haft så bra ligg.
Men sexet med mitt ex så kom jag för första ggn, tar typ 20 min innan jag verkligen kommer. Fett segt men jag kan komma typ två ggr samtidigt när jag väl kommer. Men har jag inte haft sex på ett tag så har jag svårt att komma.
Citera
2020-08-14, 22:11
  #150
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sb1231
Har haft det svårt, mina förra ligg så va killen mest ego duvet, det viktigaste va att få in kuken och sen komma. Sen va de klart. Typ 5 min. Så har inte haft så bra ligg.
Men sexet med mitt ex så kom jag för första ggn, tar typ 20 min innan jag verkligen kommer. Fett segt men jag kan komma typ två ggr samtidigt när jag väl kommer. Men har jag inte haft sex på ett tag så har jag svårt att komma.

Tack för info. Låter trist men bra med exet ändå
Citera
2020-09-04, 05:12
  #151
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maskedbigbootyquen
Viktigaste är att han är lydig och äter min booty som en cupcake
Mmmm, hade gärna varit din lydiga man...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback