Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-06-19, 21:20
  #1
Medlem
Tja. Diggar den serien skarpt. Är nog rätt många " friends fantaster här". Rätt svår fråga men skulle inte förvåna mig om nån vet vilken episod det är.

Är allafall en scen någon säger nånting om sitt jobb sen säger Ross- Du kan inte hålla på att ljuga om ditt cv. Då säger Monica- Appråpå det hur var utgrävningen i mexico? Bra svarar ross.

Nåt sånt är de nyare avsnitten men nån som har koll vilken episod det är. Tycker Ross är så skön att se bara.
Citera
2020-06-19, 21:34
  #2
Medlem
Fejkits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plural69
Tja. Diggar den serien skarpt. Är nog rätt många " friends fantaster här". Rätt svår fråga men skulle inte förvåna mig om nån vet vilken episod det är.

Är allafall en scen någon säger nånting om sitt jobb sen säger Ross- Du kan inte hålla på att ljuga om ditt cv. Då säger Monica- Appråpå det hur var utgrävningen i mexico? Bra svarar ross.

Nåt sånt är de nyare avsnitten men nån som har koll vilken episod det är. Tycker Ross är så skön att se bara.


Det är Kairo, inte Mexico.

The One Where Joey Speaks French
Citera
2020-06-19, 21:38
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fejkit
Det är Kairo, inte Mexico.

The One Where Joey Speaks French

Haha fy fan vad grym du är. Jag visste att det inte var mexico men kom inte ihåg vad han sa bara Tack så mkt.
Citera
2020-06-19, 21:38
  #4
Medlem
Fejkits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plural69
Haha fy fan vad grym du är. Jag visste att det inte var mexico men kom inte ihåg vad han sa bara Tack så mkt.

Mycket nöje
Citera
2020-06-19, 21:43
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fejkit
Mycket nöje

Fattar inte hur du kunde veta det. Bar en kort scen. Måste kunna serien bra
Citera
2020-06-19, 21:51
  #6
Avstängd
ilpobres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plural69
Fattar inte hur du kunde veta det. Bar en kort scen. Måste kunna serien bra
Nej, det måste man inte om man vet vilken sida man ska googla på. Fejkit kan mycket väl ha hämtat det direkt ur minnet men de flesta skulle behöva söka sig fram.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback