Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-12, 11:33
  #637
Medlem
nittontrettons avatar
Vart ska man bo i Stockholm? Nu är det nästan 10 år sedan man var dit.

Om man vill bo nära centrum, sergels torg? Eller? 3-4 dagar tänkte jag mig.
Citera
2018-03-12, 16:54
  #638
Medlem
Skulle råda dig att bo i Kungsholmen eller City. Beror på vilken stadsdel och socialliv du vill vara nära.
Citera
2018-04-02, 10:25
  #639
Medlem
nittontrettons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iStupid
Skulle råda dig att bo i Kungsholmen eller City. Beror på vilken stadsdel och socialliv du vill vara nära.

Ska kolla in det. Tackar. Vill bo nära shopping och innerstaden .
Citera
2018-10-18, 14:59
  #640
Medlem
Billigt hotell i stockholm för 1-2 nätter?

Det kan vara bajs på taket eller kackorlackor under någon bänk sen struntar i designen. Men en fräsch säng och möjligtvis en dusch. Det är plus att det är isolerat meninge måste

Hur länge brukar "en dag" vara. Är det till morgonen? Wifi vore ett plus också. Vill inte betala över 500 för en natt


tack för din hjälp
__________________
Senast redigerad av Babyspenat 2018-10-18 kl. 15:01.
Citera
2018-10-18, 15:22
  #641
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babyspenat
Det kan vara bajs på taket eller kackorlackor under någon bänk sen struntar i designen. Men en fräsch säng och möjligtvis en dusch. Det är plus att det är isolerat meninge måste

Hur länge brukar "en dag" vara. Är det till morgonen? Wifi vore ett plus också. Vill inte betala över 500 för en natt


tack för din hjälp
Pröva bellman hostel st göransgatan nära tbana stadshagen.
Citera
2018-10-18, 16:41
  #642
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triglycerider
Pröva bellman hostel st göransgatan nära tbana stadshagen.
Kostade typ 500 för en person. Det lite väl dyrt
Citera
2018-10-18, 18:58
  #643
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babyspenat
Kostade typ 500 för en person. Det lite väl dyrt
Pröva trivago ute i skärholmen billigare.
Citera
2018-10-20, 16:24
  #644
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babyspenat
Det kan vara bajs på taket eller kackorlackor under någon bänk sen struntar i designen. Men en fräsch säng och möjligtvis en dusch. Det är plus att det är isolerat meninge måste

Hur länge brukar "en dag" vara. Är det till morgonen? Wifi vore ett plus också. Vill inte betala över 500 för en natt


tack för din hjälp

Om det funkar med vandrarhem, så kan du exempelvis pröva Acco Hostel. Deras billigaste alternativ kostar 128 kr (i alla fall när jag prövade att kolla lediga rum och boka) per natt. Priser upp till 210 kr. 128-210 kr är priser för sovsal, det som skiljer dem åt är antalet sovplatser i sovsalen. Ett privat enkelrum skulle kosta 440 kr. Man får dela badrum, men man får i alla fall gratis wifi. Du kan sedan checka ut senast kl. 11 den dagen du ska lämna boendet. Detta är det billigaste boendet som jag har hittat hittills. Att betala 128 kr och bo i en sovsal med andra kan nog duga, med tanke på att du har lågt ställda krav på boendet.
Citera
2018-12-22, 20:40
  #645
Medlem
Förslag på hotell för runt 300-400kr för en natt i centrala Stockholm? Är det möjligt att hitta något i den prisklassen? Frukost behövs inte, räcker med en bra dubbelsäng.
Citera
2019-06-04, 22:25
  #646
Medlem
Hur FAN kan varenda hotell i Stockholm vara fullbokat mellan den 10-12 juni då jag ska dit? Finns ju bara hostel lediga. Någon som vet vad detta beror på?
Citera
2019-06-05, 09:10
  #647
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detendasvartafaret
Hur FAN kan varenda hotell i Stockholm vara fullbokat mellan den 10-12 juni då jag ska dit? Finns ju bara hostel lediga. Någon som vet vad detta beror på?

Bara på booking fanns det ju många alternativ... En enkel googlesökning lär lösa det hela...
Citera
2019-06-05, 22:34
  #648
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Bara på booking fanns det ju många alternativ... En enkel googlesökning lär lösa det hela...

Ja visst, om man vill bo i en sovsal med 28 andra människor. HOTELL!!!
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f323823

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback