2006-05-01, 12:14
Medlem
Ajajajs avatar
Jag skulle skriva ut en massa papper, tyvärr har jag ingen skrivare så det blir till att gå någonstans och skriva ut mot betalning.

Frågan är om någon vet vart man kan skriva ut "billigt"?

Helst skulle jag vilja komma en bit under de 3kr/sida som dom tar på biblioteket.

Någon som vet några bra ställen i Stockholm?
Citera
2006-05-01, 12:52
Medlem
Ring och hör med http://www.ekonomiprint.se/

Annars så finns det 350 andra tryckerier på eniro.se i stockholmsområdet. Bara att börja ringa.
Citera
2006-05-02, 21:26
Medlem
Mikael666s avatar
Arkitektkopia
Citera
2006-05-02, 21:35
Medlem
chrillenilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajajaj
Jag skulle skriva ut en massa papper, tyvärr har jag ingen skrivare så det blir till att gå någonstans och skriva ut mot betalning.

Frågan är om någon vet vart man kan skriva ut "billigt"?

Helst skulle jag vilja komma en bit under de 3kr/sida som dom tar på biblioteket.

Någon som vet några bra ställen i Stockholm?
Det beror ju på vilken kvalisort du ska ha på utskrifterna. Ska du bara ha det till vad som helst, så borde du väl ha ngn som du känner, eller som känner ngn som känner ngn...
men ska du ha böttre kvalité på bättre papper etc, så får du kika runt på tryckerier som sagt
Citera
2006-05-02, 21:42
Medlem
Ajajajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrillenilsson
Det beror ju på vilken kvalisort du ska ha på utskrifterna. Ska du bara ha det till vad som helst, så borde du väl ha ngn som du känner, eller som känner ngn som känner ngn...
men ska du ha böttre kvalité på bättre papper etc, så får du kika runt på tryckerier som sagt
Citat:
Ursprungligen postat av Mikael666
Arkitektkopia

Nej jag tänkte dom gånger man behöver skriva ut lite fler sidor, typ 50 sidor så vore det ju bra om man kunde göra det för 1kr/st men det kanske inte finns så billiga ställen?

Det är inte fråga om några kvalitetsutskrifter, vanligt svar/vitt.
Citera
2006-05-02, 21:49
Medlem
chrillenilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajajaj
Nej jag tänkte dom gånger man behöver skriva ut lite fler sidor, typ 50 sidor så vore det ju bra om man kunde göra det för 1kr/st men det kanske inte finns så billiga ställen?

Det är inte fråga om några kvalitetsutskrifter, vanligt svar/vitt.

nja, de e väl tveksamt. De billigaste å enklaste e nog att du köper en skrivare, eller skaffar en kompis som har en... Eller så skaffa en kompis som jobbar på ett jobb med en skrivare... Så gör jag
Citera
2006-05-03, 21:36
Medlem
Leopolds avatar
Det beror på var du bor. 1 kr är ett normalpris hos riktiga "utskrivare", så allt beror på om du har en sådan i närheten. Har du universitet i närheten borde du kunna hitta nåt där eller runtomkring. Kostar strax under 1 kr oftast. Är det verkligen mycket du ska skriva ut kan det vara en idé att köpa rätt laserskrivare och skriva ut själv, men då ska man komma upp i stora volymer.

Kolla gulasidorna, finns säkert nåt i närheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in