Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-04-22, 12:15
  #1
Medlem
bjornidentitys avatar
Jag vill nominera gummistöveln.
Citera
2006-04-22, 12:29
  #2
Medlem
Nemesis1s avatar
Kläder som är tänkta till att vara sexiga men inte är det:

Korsett som går mellan (de blottade) brösten och midjan:
Så otroligt löjligt! Vill man visa pattar och smal midja är det väl bara att gå med bar överkropp istället??

Stringtrosa/thong:
Hur sexigt är det egentligen att gå omkring med en tråd i arslet??

Catsuit:
Tighta kläder är alltid trevligt, men en catsuit är en overall! Overaller är sånt som barn, bilmekaniker, studenter och Slipknot-medlemmar bär... Och jag tänder inte på någon av dessa...

Stockings:
Att klä sig horigt är ju inte helt fel, men måste man se ut som en hora från en western-film??

Okej, visst kan tjejer som går klädda i dessa plagg vara snygga, men de skulle bli bra mycket snyggare om de tog av sig dem!
Citera
2006-04-22, 12:29
  #3
Avatarolog
insomnias avatar
Jeansshorts.
Citera
2006-04-22, 12:43
  #4
Medlem
T-bone-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Jeansshorts.

Eller ännu värre, avklippta jeans (nej det är inte samma sak).
Mjukisbyxor och T-shirtar med typ vargmotiv är ingen höjdare heller.
Citera
2006-04-22, 12:46
  #5
Avatarolog
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-bone-
Eller ännu värre, avklippta jeans (nej det är inte samma sak).
Mjukisbyxor och T-shirtar med typ vargmotiv är ingen höjdare heller.

Menade iofs både vanliga jeans, men framförallt avklippta jeans, tänkte skriva in det men sket i det. Men ja, det är extremt Norrland med både avklippta jeans och vargmotiv på en ärmlös t-shirt.

Men en arab här i Rosengård tar på sig sina tajta jeans-shorts (avklippta jeans) så fort det blir sommar. Alltid lika kul att se honom paradera runt i sina tajta skapelser. Mer kul att båda hans söner är polare till oss.
Citera
2006-04-22, 14:43
  #6
Medlem
T-bone-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Menade iofs både vanliga jeans, men framförallt avklippta jeans, tänkte skriva in det men sket i det. Men ja, det är extremt Norrland med både avklippta jeans och vargmotiv på en ärmlös t-shirt.

Men en arab här i Rosengård tar på sig sina tajta jeans-shorts (avklippta jeans) så fort det blir sommar. Alltid lika kul att se honom paradera runt i sina tajta skapelser. Mer kul att båda hans söner är polare till oss.



OT: Finns det föresten inte redan en sådan här tråd?
Citera
2006-04-22, 15:31
  #7
Medlem
Aquabots avatar
Ett par välanvända långkalsonger...
Citera
2006-04-22, 16:10
  #8
Medlem
groils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-bone-
Eller ännu värre, avklippta jeans (nej det är inte samma sak).


Hällst ska dom vara kapade så fickan hänger ner under där shortsen slutar.


EDIT: Nätbrynja är fan inte heller sexit.
Citera
2006-04-22, 16:15
  #9
Medlem
prettygirls avatar
Snickarbyxor!
Skinnjacka!
Långkallingar!
Tights!
Fisknätsplagg!
Citera
2006-04-22, 16:23
  #10
Medlem
groils avatar
Nått annar som är "snyggt" är när folk specielt tjejer glider runt i byxor som är 19 storlekar för stora.
Citera
2006-04-22, 16:25
  #11
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Jag kollar alltid in skorna hos tjejer...det är för mig det avgörande plagget om det skall bli något knulla eller inte...och något osexigare än s.k "ballerinaskor" finns inte. Nedan är ett exempel på vilken typ av skor jag menar. Finns massor av olika modeller och tyvärr verkar de vara lika populära i år som förra året.
http://have2have.se/product.asp?prod...sub=258&page=1
Citera
2006-04-22, 16:26
  #12
Medlem
Fulfittans avatar
Urtvättade, solkiga, pösiga, för korta mjukisbyxor med mudd nertill och rejält rövhäng, i valfri 80-talskulör.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback