Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-04-21, 15:19
  #1
Medlem
Ankdammsmans avatar
Någon som har koll på denna?

http://www.youtube.com/watch?v=kfwnEVCwqsM
Citera
2006-04-21, 15:31
  #2
Medlem
dIRe_s avatar
Knappast 4-real va? Kände igen flera scener från andra filmer i klippet.
Citera
2006-04-21, 15:39
  #3
Medlem
OktanGass avatar
Jag fann inget på imdb.com om denna film, men om den skulle existera så måste det vara världshistoriens lamaste försök på att krama pengar ur en storfilm iaf.
Jg hoppas verkligen INTE att dom försöker.
Leonardo DiCaprio har verkligen sjunkigt lågt isf.
Citera
2006-04-21, 15:42
  #4
Medlem
Hahahahahaha Den var ju grym, snyggt gjort. Men detta kanske passar bättre under humor.

nån titanic 2 kommer det nog inte, det skulle vell vara lite väl för löjligt
Citera
2006-04-21, 15:42
  #5
Medlem
kasstkniws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OktanGas
Jag fann inget på imdb.com om denna film, men om den skulle existera så måste det vara världshistoriens lamaste försök på att krama pengar ur en storfilm iaf.
Jg hoppas verkligen INTE att dom försöker.
Leonardo DiCaprio har verkligen sjunkigt lågt isf.

Tjena!

Jodå, han sjönk ju till botten av Atlanten.

Men för många år sedan hörde jag något rykte om att de skulle göra en uppföljare. Att man skulle få se hur Rose fortsatte sitt liv när hon kom till Amerika.
Citera
2006-04-21, 15:42
  #6
Banned
Mausers avatar
Skön fakefilm
Citera
2006-04-21, 15:44
  #7
Medlem
Capones avatar
Hoppas de aldrig gör en uppföljare till den skitfilmen.
Citera
2006-04-21, 16:28
  #8
Medlem
IMPlicits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kasstkniw
Tjena!

Jodå, han sjönk ju till botten av Atlanten.

Men för många år sedan hörde jag något rykte om att de skulle göra en uppföljare. Att man skulle få se hur Rose fortsatte sitt liv när hon kom till Amerika.
Jag hörde också rykten om en tvåa. Då var det sagt att hon skulle simma ner och rädda Leo. Vad sedan filmen skulle handla om visste dock ingen
Citera
2006-04-21, 16:41
  #9
Medlem
Åh, herregud, det skulle inte förvåna mig om det sitter en hollywoodproducent nånstans och skriker:
-Vänta nu, det här ÄR en bra ide!!!

Ska vi tippa, premiär sommaren 2007 kanske?
Citera
2006-04-21, 19:01
  #10
Medlem
tocans avatar
HAHA......såg flera sekvenser ifrån Con Air och Catch me if u can can...Snyggt in ramade. Gillade dock tecno remixen av My heart will go on
Citera
2006-04-21, 20:10
  #11
Medlem
Det bästa är att det ser ut som Jack verkligen kommer vara med om allting man kan vara med om. Nu är det ju ett fejkat klipp men ändå, man måste prata om den som om den vore en trailer. Det bästa är mot slutet när han skjuter mot massa poliser.
Citera
2006-04-21, 20:21
  #12
Medlem
redbull72s avatar
T2 - Rise of the machines....
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback