Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-04-20, 21:52
  #1
Banned
Josef V Tobins avatar
Att högermänniskor är slemmiga, arroganta och allmänt jobbiga är ett empiriskt bevisat faktum. Men vilka är jobbigast? Vilka framkallar en sån klåda på kroppen att du blir tokig?

REGLER FÖR POSTANDE

1. Det måste vara en högernisse/högernissa
2. Innehåller ditt nick något av orden Smarty eller Pants, tänk innan du postar.
3. Det måste vara en välkänd person
4. Han/hon måste leva


Satan att jag jobbar på ett projekt i Melbourne och inte är i min lägenhet i Hong Kong, mina bidrag kommer därför att dröja en eller två dagar
Citera
2006-04-20, 22:44
  #2
Medlem
uranuz_hertzs avatar
Även om jag ställd inför valet självklart aldrig skulle skada honom, så vore det iaf i teorin ganska trevligt att göra något åt Bill O'Reilly.

Denne självupptagne, arrogante, och framförallt spåndumme agitatorn vars röst får mig att må dåligt. Få människor har sådana inskränkta åsikter som denne herre. Minns särskilt hans rant angående fransmän efter 9/11 då han uppmanade alla "patriotiska amerikaner" att kalla frenchfries för 'freedomfries'.
Osmakligt, ja. Idiotiskt? jajamen.

Edit: Det är inte nödvändigt att vara sådan mot smartypants. Hans ofta diametralt motsatta åsikter behövs för att debatten ska finnas kvar.
Citera
2006-04-21, 00:20
  #3
Banned
Josef V Tobins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uranuz_hertz
Även om jag ställd inför valet självklart aldrig skulle skada honom, så vore det iaf i teorin ganska trevligt att göra något åt Bill O'Reilly.

Denne självupptagne, arrogante, och framförallt spåndumme agitatorn vars röst får mig att må dåligt. Få människor har sådana inskränkta åsikter som denne herre. Minns särskilt hans rant angående fransmän efter 9/11 då han uppmanade alla "patriotiska amerikaner" att kalla frenchfries för 'freedomfries'.
Osmakligt, ja. Idiotiskt? jajamen.

Edit: Det är inte nödvändigt att vara sådan mot smartypants. Hans ofta diametralt motsatta åsikter behövs för att debatten ska finnas kvar.

Haha, O´Reilly tänkte jag ta med. Hans och Al Frankens attacker mot varandra på diverse Late-Shows är underbara. Hans debatteknik är också väldigt eh republikansk . Vet du hur det gick i telefonsexanklagelserna mot Bill?

Problemet med SP är att hans åsikter ofta är diametralt motsatta mot sina egna
Citera
2006-04-21, 00:51
  #4
Medlem
Ankdammsmans avatar
O'Reilly har fått ett oförtjänt dåligt rykte. Han är rena sossen jämfört med andra högerpratare som Rush Limbaugh och Michael Savage.

Ann Coulter är också en riktig häxa, som en amerikansk Jan Myrdal fast på högerkanten.
Citera
2006-04-21, 01:55
  #5
Medlem
Göran Persson
Citera
2006-04-21, 02:02
  #6
Avstängd
Ann-O-Ny-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mlk
Göran Persson


Du hann före mig .
Citera
2006-04-21, 08:24
  #7
Banned
Josef V Tobins avatar
Göran Persson

Ok, ANN och MILF ni bryter mot första regeln: Personen måste vara höger.
Göran Persson skulle ni kunna nämna i en tråd som kallades Vänstermänniskor jag inte skulle pissa på om dom brann.

Gör om, gör rätt
Citera
2006-04-21, 10:15
  #8
Medlem
johanbtks avatar
Bengt Westerberg (visserligen pissliberal, men ändå höger enligt många kommunister/sossar)
Citera
2006-04-21, 10:41
  #9
Medlem
uranuz_hertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanbtk
Bengt Westerberg (visserligen pissliberal, men ändå höger enligt många kommunister/sossar)

Bengan ska iaf ha respekt för att han inte kompromissade med dårarna från ny demokrati. Bara en sådan sak gör att man inte kan tycka illa om honom.
Citera
2006-04-21, 14:07
  #10
Banned
Josef V Tobins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanbtk
Bengt Westerberg (visserligen pissliberal, men ändå höger enligt många kommunister/sossar)

Liberaler är lovligt byte
Citera
2006-04-21, 14:14
  #11
Banned
Josef V Tobins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankdammsman
O'Reilly har fått ett oförtjänt dåligt rykte. Han är rena sossen jämfört med andra högerpratare som Rush Limbaugh och Michael Savage.

Ann Coulter är också en riktig häxa, som en amerikansk Jan Myrdal fast på högerkanten.

Den enda av de övriga jag känner till är Limbaugh. Det jag stör mig mest på hos O´Reilly är inte främst hans åsikter(de delas av många på den kanten) utan hans arrogans och hans sätt. Du kan inte bjuda in en gäst och inte låta honom/henne tala till punkt. Du skriker inte SHUT UP! och låter vakter bära bort gästen. Tänk dig Lars Adaktusson göra samma sak

Han är en propaganda-megafon för Bush-regimen som spelar seriös.
"Fair and balanced", my ass.
Citera
2006-04-21, 14:20
  #12
Medlem
Stek13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josef V Tobin
Att högermänniskor är slemmiga, arroganta och allmänt jobbiga är ett empiriskt bevisat faktum.

Ganska uppenbart att du är en fattig och lat socialdemokrat..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback