29 256 besökare online
856 893 medlemmar • 45 816 556 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Dopning och dopningspreparat
Svara på ämne
Ämnesverktyg
FinAir
Medlem
polarn kör sustanon 750mg e3d o varje gång han skuter så blir han öm som fan o det svullnar upp som faan ,, ser ut som en böld typ,,,
vet någon vad det kan vara
 
Du vet!
Medlem
Du vet!s avatar
Var trycker han och vilka nålar använder han?
__________________
*Den kloke lär av andras misstag, dåren av sina egna*
 
popeye1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinAir
polarn kör sustanon 750mg e3d o varje gång han skuter så blir han öm som fan o det svullnar upp som faan ,, ser ut som en böld typ,,,
vet någon vad det kan vara

Nålen ska in djupt i muskeln Prova annars att dela upp 750mg på två skott dagarna han tar annars ska inte 3ml var nåra problem att sätta i låren eller skinkan
 
Konsensus
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinAir
polarn kör sustanon 750mg e3d o varje gång han skuter så blir han öm som fan o det svullnar upp som faan ,, ser ut som en böld typ,,,
vet någon vad det kan vara

Masserar han skinkan??
 
HÅDE
Medlem
Skojjar du??? Tar han över 1,5 gram i veckan och undrar över en sådan sak.
Är han nybörjare på prepp, ligger han säkerligen 3ggr för hög dos......Minst!!! kanske 5ggr
 
boj
Avstängd
bojs avatar
tycker ha nska köra 250mg varannandag ist då detta e menat att skuta susta så, sen reagerar olika människor olika mina susta gjorde ont som helvete som dom skriver försök o komma ner lite längre i musklen och kanske massera INNAN han han gör en inject han kan även testa o värma sustan så den blir lite mera lätt flytande.
 
Jimmi BIG!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinAir
polarn kör sustanon 750mg e3d o varje gång han skuter så blir han öm som fan o det svullnar upp som faan ,, ser ut som en böld typ,,,
vet någon vad det kan vara
Jag kör just nu 500 mg eod men ska börja skjuta e3d. Men jag får oxå ganska ont och blir lite svullen, men sånt får man ju ta. 750 mg kanske e lite saftigt...
 
FinAir
Medlem
tack för svarern grabbar,, han får väll ta o bita ihop
 
boj
Avstängd
bojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinAir
tack för svarern grabbar,, han får väll ta o bita ihop


så ska d låta HARDCORE för helvete =D
 
chewdog_den_II
Avstängd
skjuter man 3ml åt gången så svider det och man får enkelt problem, skjuter man 3ml åt gången ofta så kan vävnaden ärras

viva la evolution
 
Pansar
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinAir
polarn kör sustanon 750mg e3d o varje gång han skuter så blir han öm som fan o det svullnar upp som faan ,, ser ut som en böld typ,,,
vet någon vad det kan vara

Han är nog känsligt mot propionat-estern som finns i susta. Byter han till Enanthate slipper han troligtvis smärtan/svullnaden.

Jag personligen ser ingen större mening att välja susta när det finns enanthate. Är man sugen på effekt snabbt är det bara att ta lite mer enanthate initialt.
 
Svara på ämne
Topp Dela »