Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-04-18, 19:27
  #1
Medlem
polarn kör sustanon 750mg e3d o varje gång han skuter så blir han öm som fan o det svullnar upp som faan ,, ser ut som en böld typ,,,
vet någon vad det kan vara
Citera
2006-04-18, 22:21
  #2
Medlem
Var trycker han och vilka nålar använder han?
Citera
2006-04-18, 22:53
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinAir
polarn kör sustanon 750mg e3d o varje gång han skuter så blir han öm som fan o det svullnar upp som faan ,, ser ut som en böld typ,,,
vet någon vad det kan vara

Nålen ska in djupt i muskeln Prova annars att dela upp 750mg på två skott dagarna han tar annars ska inte 3ml var nåra problem att sätta i låren eller skinkan
Citera
2006-04-18, 23:12
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinAir
polarn kör sustanon 750mg e3d o varje gång han skuter så blir han öm som fan o det svullnar upp som faan ,, ser ut som en böld typ,,,
vet någon vad det kan vara

Masserar han skinkan??
Citera
2006-04-19, 02:42
  #5
Medlem
Skojjar du??? Tar han över 1,5 gram i veckan och undrar över en sådan sak.
Är han nybörjare på prepp, ligger han säkerligen 3ggr för hög dos......Minst!!! kanske 5ggr
Citera
2006-04-19, 12:36
  #6
Avstängd
bojs avatar
tycker ha nska köra 250mg varannandag ist då detta e menat att skuta susta så, sen reagerar olika människor olika mina susta gjorde ont som helvete som dom skriver försök o komma ner lite längre i musklen och kanske massera INNAN han han gör en inject han kan även testa o värma sustan så den blir lite mera lätt flytande.
Citera
2006-04-19, 16:05
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinAir
polarn kör sustanon 750mg e3d o varje gång han skuter så blir han öm som fan o det svullnar upp som faan ,, ser ut som en böld typ,,,
vet någon vad det kan vara
Jag kör just nu 500 mg eod men ska börja skjuta e3d. Men jag får oxå ganska ont och blir lite svullen, men sånt får man ju ta. 750 mg kanske e lite saftigt...
Citera
2006-04-19, 18:12
  #8
Medlem
tack för svarern grabbar,, han får väll ta o bita ihop
Citera
2006-04-20, 00:12
  #9
Avstängd
bojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinAir
tack för svarern grabbar,, han får väll ta o bita ihop


så ska d låta HARDCORE för helvete =D
Citera
2006-04-20, 18:10
  #10
Medlem
skjuter man 3ml åt gången så svider det och man får enkelt problem, skjuter man 3ml åt gången ofta så kan vävnaden ärras

viva la evolution
Citera
2006-04-21, 02:22
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinAir
polarn kör sustanon 750mg e3d o varje gång han skuter så blir han öm som fan o det svullnar upp som faan ,, ser ut som en böld typ,,,
vet någon vad det kan vara

Han är nog känsligt mot propionat-estern som finns i susta. Byter han till Enanthate slipper han troligtvis smärtan/svullnaden.

Jag personligen ser ingen större mening att välja susta när det finns enanthate. Är man sugen på effekt snabbt är det bara att ta lite mer enanthate initialt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback