Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-05, 15:01
  #637
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sten-Ulph
Kristaller eller pulver med diverse klumpar i behöver man ju inte krossa och hålla på. De löser sig ju fint i vatten ändå. Är man väldigt otålig så är det ju bara att krossa dem i lösningskoppen med pumpen.

Det fungerar också helt klart - det är bara jag som lider av autistiska drag att varje liten del har en oerhörd betydelse för helheten. Med andra ord fastnar jag för detaljer och därför blev just den biten minst lika viktig i mina ögon som alla de andra. Det var också därför jag påpekade att guiden inte på något vis är faktagranskad av någon som helst annan människa, och alla kan vi ha fel i alla möjliga avseenden, varför det säkert kan finnas tveksamheter i min guide. Likväl tror jag på att guiden över lag håller sig på relativt god fot med den vedertaget korrekta sanningen om administreringsmetodens olika delar.

Tack för ditt svar i alla fall! Jag uppskattar det!
Citera
2018-09-13, 16:13
  #638
Medlem
vaginalprolapss avatar
har precis införskaffat mig en pump som man använder till melanotan av bruden, jag hade tänkt pröva det här med en rövpanna. Men jag är orolig för att det ska svida utav bara helvete och till råga på allt så har jag en hemorojd (invärtes) kan det strula till det eller är det bara köra på?
Citera
2018-09-13, 19:10
  #639
Avstängd
SvettigMumins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaginalprolaps
har precis införskaffat mig en pump som man använder till melanotan av bruden, jag hade tänkt pröva det här med en rövpanna. Men jag är orolig för att det ska svida utav bara helvete och till råga på allt så har jag en hemorojd (invärtes) kan det strula till det eller är det bara köra på?
Jag ser det som sannolikt att hemorrojder kan ställa till oreda för dig och leda till svidande obehag. Rent generellt ger amfetaminlösningar, vid intrarektal injektion, inga nämnvärda överraskningar utöver ett bättre rus.
__________________
Senast redigerad av SvettigMumin 2018-09-13 kl. 19:13.
Citera
2018-09-13, 21:32
  #640
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaginalprolaps
har precis införskaffat mig en pump som man använder till melanotan av bruden, jag hade tänkt pröva det här med en rövpanna. Men jag är orolig för att det ska svida utav bara helvete och till råga på allt så har jag en hemorojd (invärtes) kan det strula till det eller är det bara köra på?

Utförs den helt korrekt (utan spill och kladd) kommer sannolikt inga komplikationer att visa sig. Personligen lider jag också av hemorrojder (såväl invärtes som utstickande), vilka i de allra flesta fall (läs val av substans) inte har förorsakat bekymmer, svedor eller irritationer.

Vad för substans ska du använda?

Enligt egen erfarenhet tenderar vissa substanser vara avsevärt mer aggressiva mot anus/analöppningen, och därav framkalla obehag, än andra substanser, även om — baserat på mina personliga upplevelser — majoriteten av substanser sällan leder till smärta. Smärta och sveda förutsätter emellertid att administreringen genomförs korrekt, och att ingen vätska med aktiv substans sipprar ut. Ändtarmen som sådan innehåller nämligen inga smärtreceptorer, utan det är i anus det i så fall skulle göra ont. Läs igenom min guide en kort bit bakåt i den här tråden, så kanske du kan finna någon form av ytterligare kunskap.

Under drygt ett decennium (med många substanser avverkade, av vilka en majoritet har testats rektalt) kan jag egentligen bara minnas tre stycken kemikalier som för egen del var oerhört svåra att administrera utan att obehag följde. Dessa tre är: AH-7921, 4-MBC och 3-CMC. Någon har jag säkert glömt — dessa kommer jag väl ihåg dock.

Om 3-CMC kan du läsa ett inlägg skrivet av mig här: (FB) 3-CMC / 3-klormetkatinon / Metaklefedron - information?
__________________
Senast redigerad av EchoesOfSilence 2018-09-13 kl. 21:37.
Citera
2018-09-14, 11:02
  #641
Medlem
vaginalprolapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EchoesOfSilence
Utförs den helt korrekt (utan spill och kladd) kommer sannolikt inga komplikationer att visa sig. Personligen lider jag också av hemorrojder (såväl invärtes som utstickande), vilka i de allra flesta fall (läs val av substans) inte har förorsakat bekymmer, svedor eller irritationer.

Vad för substans ska du använda?

Enligt egen erfarenhet tenderar vissa substanser vara avsevärt mer aggressiva mot anus/analöppningen, och därav framkalla obehag, än andra substanser, även om — baserat på mina personliga upplevelser — majoriteten av substanser sällan leder till smärta. Smärta och sveda förutsätter emellertid att administreringen genomförs korrekt, och att ingen vätska med aktiv substans sipprar ut. Ändtarmen som sådan innehåller nämligen inga smärtreceptorer, utan det är i anus det i så fall skulle göra ont. Läs igenom min guide en kort bit bakåt i den här tråden, så kanske du kan finna någon form av ytterligare kunskap.

Under drygt ett decennium (med många substanser avverkade, av vilka en majoritet har testats rektalt) kan jag egentligen bara minnas tre stycken kemikalier som för egen del var oerhört svåra att administrera utan att obehag följde. Dessa tre är: AH-7921, 4-MBC och 3-CMC. Någon har jag säkert glömt — dessa kommer jag väl ihåg dock.

Om 3-CMC kan du läsa ett inlägg skrivet av mig här: (FB) 3-CMC / 3-klormetkatinon / Metaklefedron - information?


Jag körde tjack och det var tvärlugnt. Men jag vart lite besviken på effekten, jag får dundra i mer framåt eftermiddagen. Tack för utförliga svar
Citera
2018-09-14, 11:14
  #642
Medlem
Krickerts avatar
Jag har aldrig kört rövpanna.(Förutom microlax)

Men som jag förstår det så gör man en vanlig lösning somom man skulle skjuta i sig och sedan använder man pumpen(utan nål) och trycker upp i prutten några cm och tömmer den?
Citera
2018-09-14, 12:31
  #643
Medlem
HenkWeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Jag har aldrig kört rövpanna.(Förutom microlax)

Men som jag förstår det så gör man en vanlig lösning somom man skulle skjuta i sig och sedan använder man pumpen(utan nål) och trycker upp i prutten några cm och tömmer den?

Jag tar en fräsch pump utan seghet, helst ny. (kör på fem milliliter som får lösa tjacket under ingen stress för jag gillar ej att krossa det utan det får försvinna av sig själv under omrörning)
Jag väger upp mitt torra studs (helst) till 0,5 på gungan.
Är nog med att smörja lätt i "rövah" innan med fräsch vaselin och sedan lite på sprutan.
I starten får man vara lite försiktig och känns sig fram till hur det för sig själv går och sedan mer och mer tills man är där man vill vara, eller ska vara.

Tar ett litet andetag och PANG hela lösningen rakt in på mindre än ett öga kan blinka. Kallt vatten föredrar jag (ej iskallt såklart, men något mer lätt ljummet) för det ger en rush bara det. Filtrerar inte och har aldrig gjort. Anser det vara lite slöseri med tid.

Go for it, men skit i nålar i venerna.
__________________
Senast redigerad av HenkWeeder 2018-09-14 kl. 12:33.
Citera
2018-09-22, 04:00
  #644
Medlem
JiseOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey1
Känns verkligen inte som att man lever på en stim AT dock Levande död i stort sätt. Opi+downers är obligatoriskt ifall jag ska inta någon stimulant. Behöver sömnen och ogillar att man är så uppe i varv, är bara jobbigt tbh. Med downers blir vissa stims schyssta.
Ska pröva phenylpiracetam snart, skulle vara bra om den är "snäll" mot kropp och knopp.

Haha ja tjack är hemskt att "tända av" från, speciellt i jämförelse med att kliva av bens eller opiater... Levande död är ju bra i sammanhanget, snarare än må så jävla piss så man önskar man vore död, om man bara hade orkat..
Tjack upplever jag ingen AT alls på i den bemärkelsen.. Blir lite tjött
Citera
2018-09-22, 10:09
  #645
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Jag har aldrig kört rövpanna.(Förutom microlax)

Men som jag förstår det så gör man en vanlig lösning somom man skulle skjuta i sig och sedan använder man pumpen(utan nål) och trycker upp i prutten några cm och tömmer den?

Citat:
Ursprungligen postat av HenkWeeder
Jag tar en fräsch pump utan seghet, helst ny. (kör på fem milliliter som får lösa tjacket under ingen stress för jag gillar ej att krossa det utan det får försvinna av sig själv under omrörning)
Jag väger upp mitt torra studs (helst) till 0,5 på gungan.
Är nog med att smörja lätt i "rövah" innan med fräsch vaselin och sedan lite på sprutan.
I starten får man vara lite försiktig och känns sig fram till hur det för sig själv går och sedan mer och mer tills man är där man vill vara, eller ska vara.

Tar ett litet andetag och PANG hela lösningen rakt in på mindre än ett öga kan blinka. Kallt vatten föredrar jag (ej iskallt såklart, men något mer lätt ljummet) för det ger en rush bara det. Filtrerar inte och har aldrig gjort. Anser det vara lite slöseri med tid.

Go for it, men skit i nålar i venerna.

Bra sammanfattat, HenkWeeder!

Till Krickert:

Skumma gärna igenom min — förvisso ovetenskaplig — guide om just detta, igenom vilket somliga funderingar kanske kan stillas:

Del 1 — (FB) Guide till sk. Rövpanna!

Del 2 — (FB) Guide till sk. Rövpanna!

Trevlig helg!
Citera
2018-10-19, 17:02
  #646
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JiseOne
Haha ja tjack är hemskt att "tända av" från, speciellt i jämförelse med att kliva av bens eller opiater... Levande död är ju bra i sammanhanget, snarare än må så jävla piss så man önskar man vore död, om man bara hade orkat..
Tjack upplever jag ingen AT alls på i den bemärkelsen.. Blir lite tjött

ATn efter flera dagars stimulanter är horribel. Man började faktiskt att tänka på självmord för att slippa må så som man gjorde när man testade några dagars race minns jag. Detta gäller enbart potent amfetamin och meta. Benso och opi efter några dagar är en barnlek. Efter några år så kanske år det annorlunda för kroppen vänjer sig till amfetamin, men du är såå jävla förstörd efter ett år så det är inte ens lönt att kliva av benso är nog värst(ingen erfarenhet från långvarigt tungt användande av det) i längden, opi beror på vilken opi såklart, rätt stor skillnad på kratom och tex oxy.

Får du ingen at på den skiten ja då har du en unik hjärna. För att stimulanter sliter verkligen på receptorerna.

Har skippat alla stimulanter förutom de svaga såsom koffein, phenylpiracetam och det är inget jag ångrar.

Tänker att dissociativa borde vara bra rektalt, har läst det iaf. Men ack så opraktiskt med den RoAn. Skippar numera alla RoAs förutom oralt, men sen så är det bara koffein och dyl jag doserar, vem fan vill liksom ha en kopp kaffe i röven?
Citera
2018-10-19, 23:42
  #647
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey1
ATn efter flera dagars stimulanter är horribel. Man började faktiskt att tänka på självmord för att slippa må så som man gjorde när man testade några dagars race minns jag. Detta gäller enbart potent amfetamin och meta. Benso och opi efter några dagar är en barnlek. Efter några år så kanske år det annorlunda för kroppen vänjer sig till amfetamin, men du är såå jävla förstörd efter ett år så det är inte ens lönt att kliva av benso är nog värst(ingen erfarenhet från långvarigt tungt användande av det) i längden, opi beror på vilken opi såklart, rätt stor skillnad på kratom och tex oxy.

Får du ingen at på den skiten ja då har du en unik hjärna. För att stimulanter sliter verkligen på receptorerna.

Har skippat alla stimulanter förutom de svaga såsom koffein, phenylpiracetam och det är inget jag ångrar.

Tänker att dissociativa borde vara bra rektalt, har läst det iaf. Men ack så opraktiskt med den RoAn. Skippar numera alla RoAs förutom oralt, men sen så är det bara koffein och dyl jag doserar, vem fan vill liksom ha en kopp kaffe i röven?
Benso funkar på samma sätt, inte RP men suicidalt.

Kratom och Oxy slår på olika receptorer så dem är det stor skillnad på. De sliter inte på receptorer vid moderat bruk däremot seratonin/dopamin-nivåerna, vilket är vad som gör en AT så horribel, psykosen är en tidsfråga om det repeteras i evighet.

Dissociativa (generellt) är ganska frätande så det skulle vara en obehaglig upplevelse att befinna sig i K-hole med ett brinnande anus. Intramuskulärt har tydligen störst biotillgänglighet (ketamin) och där känns inte det frätande lika mycket.

Kaffe i röven är effektivt lavemang. Se bara till att det inte kokar vid intag.
Citera
2018-10-20, 01:09
  #648
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Benso funkar på samma sätt, inte RP men suicidalt.

Kratom och Oxy slår på olika receptorer så dem är det stor skillnad på. De sliter inte på receptorer vid moderat bruk däremot seratonin/dopamin-nivåerna, vilket är vad som gör en AT så horribel, psykosen är en tidsfråga om det repeteras i evighet.

Dissociativa (generellt) är ganska frätande så det skulle vara en obehaglig upplevelse att befinna sig i K-hole med ett brinnande anus. Intramuskulärt har tydligen störst biotillgänglighet (ketamin) och där känns inte det frätande lika mycket.

Kaffe i röven är effektivt lavemang. Se bara till att det inte kokar vid intag.

Jo benso gör dig suicidal i längden detta har jag märkt på de flesta bensotorskar. Det kanske trubbar av ångest för stunden men det trubbar även av känslolivet/må bra receptorerna i hög dos.

Anser att kratom är väldigt mild, minns att det var noll problem att använda det dagligen några veckor och sluta. Det är en av de få droger jag anser ska förbli oreglerat då den har medicinska egenskaper och är relativt safe vid "normala doser"(går att missbruka som precis allt annat dock). Förutom receptorerna, blir atn också mycket värre av sömnlöshet, aptitbrist. Därav så blir stimulant atn så vidrig. Förutom sero och dopa har väl noradrenalinet också en roll i psykosen har jag för mig, just därför cs ger mer psykoser än andra droggrupper (med undantag av dissociativa överdoser?).

Jo de flesta dissos är nog frätande men finns förmodligen undantag. Jo IM är bäst men inte alla vill administrera med kanyl. Tyckte oralt & sublingualt funkade ypperligt när jag prövade dissociativa förr i tiden.

Tack för tipset, ska komma ihåg det när jag blir förstoppad nästa gång.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback