2006-04-08, 19:41
Bannlyst
http://www.sr.se/cgi-bin/ekot/artike...Artikel=582865
Expressens chefsredaktör nämnde: "jag åker till Barcelona och har bostad där, på min fritid istället för fritidshus här, lite längre att åka bara".

Hmmm är Otto en familjeman, brukar familjer åka dit, nej, Calle Norlen som är öppen homofil bor där i Bögparadiset. Man åker knappast dit för att knäppa en puta.
Att sätta på Brunögat verkar väl praktiskt och Otto må göra hur han vill, men med tanke på vad hans blaska släpper ut, är det intressant om man måste dra ända till Barcelona för ändamålet att peta in den i ändan.
Ännu mer intressant sedan Gert Svensson i DN haft en kampanj, att Iranska bögar ska få asyl här för att kunna leva ut sin homofili öppet, när man måste smyga mer i hemlandet.

Fast jag kanske är på fel spår, då får vi nöja oss med Calle Norlen som är här väldigt ofta men påstår sig bo där.
Lil Yunkers och Porrkungen Milton bor &så där men mera pemanent, jag har aldrig gillat Barcelona.
2006-04-08, 20:49
Medlem
Hårbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norman
http://www.sr.se/cgi-bin/ekot/artike...Artikel=582865
Expressens chefsredaktör nämnde: "jag åker till Barcelona och har bostad där, på min fritid istället för fritidshus här, lite längre att åka bara".

Hmmm är Otto en familjeman, brukar familjer åka dit, nej, Calle Norlen som är öppen homofil bor där i Bögparadiset. Man åker knappast dit för att knäppa en puta.
Att sätta på Brunögat verkar väl praktiskt och Otto må göra hur han vill, men med tanke på vad hans blaska släpper ut, är det intressant om man måste dra ända till Barcelona för ändamålet att peta in den i ändan.
Ännu mer intressant sedan Gert Svensson i DN haft en kampanj, att Iranska bögar ska få asyl här för att kunna leva ut sin homofili öppet, när man måste smyga mer i hemlandet.

Fast jag kanske är på fel spår, då får vi nöja oss med Calle Norlen som är här väldigt ofta men påstår sig bo där.
Lil Yunkers och Porrkungen Milton bor &så där men mera pemanent, jag har aldrig gillat Barcelona.
Otto Sjöberg skall alltså vara homofil för att han trivs i Barcelona? Vad har du rökt?

Kom med lite mer graverande indicier; han ser ju fjollig ut tex.
2006-04-08, 21:14
Medlem
Vad jag har hört så är han ihop med en 15 år äldre kvinna, Monica Gunne tror jag hon hette, nån slags kulturjournalist på expressen. Verkar som om han behöver en modersgestalt
2006-04-08, 21:19
Medlem
illums avatar
Citat:
Fast jag kanske är på fel spår
Jo du, det tror jag vore en ganska artig sammanfattning av posten.
2006-04-08, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hårboll
Otto Sjöberg skall alltså vara homofil för att han trivs i Barcelona? Vad har du rökt?
Kom med lite mer graverande indicier; han ser ju fjollig ut tex.
? Betyder väl att det var en fråga och inte ett påstående?

Spanien är mitt andra hemland, jag har 2 bostäder där längre söderut sedan länge och har kollat norrut som är närmare att åka. Vilka som bor var har jag en del koll på.
Eftersom jag inte övergått till homofili än, har jag lite koll på var homofilurer håller till, så jag tar ett annat ställe där män och kvinnor är mer normala. I Barcelona bor inte många normala svenskar, det liksom Torremolinos och Ibiza är Spaniens bögtillhåll numera. Normala från Sverige finns mest på Costa Blanca och Costa del Sol, Mallorca och Kanarieöarna. Andra bögställen är ex. Sydney, Haiti och San Francisco dit man inte måste åka.

Jag har ex. rökt Prince, John Silver, Marlboro, Rothmans och cigariller, men slutade för många år sedan av klokskap och för att spara pengarna, själv då?
2006-04-08, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av illum
Jo du, det tror jag vore en ganska artig sammanfattning av posten.
Calle Norlen kallar väl sig också journalist?
2006-04-08, 21:35
Bannlyst
Ah! Är "journalist" en omskrivning för vad som i south park kallas för Gay Homosexual?

Mkay?
2006-04-08, 21:37
Medlem
illums avatar
Citat:
Calle Norlen kallar väl sig också journalist?
Du brukar ha någon hyfsat genomtänkt länk sådär i vanliga fall men att bara ta ett citat om att man är i Spanien ofta och dra slutsatsen att man är homofil av det, det är ovanligt grundlöst för att vara du.

Nja, jag låter nog den här sjunka.
2006-04-08, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av illum
Du brukar ha någon hyfsat genomtänkt länk sådär i vanliga fall men att bara ta ett citat om att man är i Spanien ofta och dra slutsatsen att man är homofil av det, det är ovanligt grundlöst för att vara du.

Nja, jag låter nog den här sjunka.
Det var bara en enkel fråga och pikant om någon vet, folk med hög profil är ju ofta lite säregna, om inte annat får man upp lite om dennes privatliv, det kan väl vara intressant emot bakgrund av dennes värv?
2006-04-08, 21:52
Medlem
Pellenezs avatar
Finns en tråd om vilka bögar som är kändisar (eller om det var tvärtom) i skavller.
Använd den! Ottos sexuella läggning ar inget med journalistik att göra.

*låst tråd*

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in