15 703 besökare online
858 517 medlemmar • 45 881 468 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Sex > Erotik och sexualitet
Svara på ämne
Ämnesverktyg
supersmurfigt
Medlem
supersmurfigts avatar
Tjena!

Min helt ovetenskapliga undersökning som kallas livet har lett mig att tro att tjejer inte attraheras av snälla killar, som jag själv. Visst är det trevligt med pålitliga, omtänksamma och ansvarsfulla killar men när det kommer till att få det att hetta till i underlivet på de små liven så är tidigare nämnda egenskaper inte önskvärda. Jag har en tendens av att behandla kvinnorna som jämlikar och prata med dem precis som med killkompisar, och det slutar med att jag i deras ögon är som en tjejkompis.

Så jag letar efter konkreta saker man kan göra för att agera mer som en bad boy. T.ex., börja köra båge eller mer sociala grejer som att vara otrevlig med dem (fast på rätt sätt - de ska ju bli attraherade, inte bara tycka man är ett stort svin). Alla knep, stora som små är välkomna.

Och jag vet att letar man förhållande osv ska man vara sig själv, men man vill ju kunna göka nån gång då och då när man är singel också.

Ankdammsman
Medlem
Ankdammsmans avatar
Nyckelorden är självförtroende och status snarare än dåligt uppförande.

När du imponerar på andra så imponerar du samtidigt på kvinnor. Så enkelt (eller svårt) är det.

supersmurfigt
Medlem
supersmurfigts avatar
agreed. det där med självförtroende har jag dock svårt att fejka. När jag är har haft förhållande försöker jag inte imponera på andra kvinnor, och därmed har jag haft enklare att attrahera dem. trist nog, jag vill faktiskt bara ha en i taget.

apskaft-
Medlem
Enligt mig så gäller det att fånga deras blick till att börja med. Inled ett samtal om [insert topic here], sen - mitt i allt - skiter du i henne, glider över till polarna och festar vidare. Hyndorna brukar ha kopiöst svårt att handskas med detta och det blir ofta biljetten till köttgrottan...

(Detta tips förutsätter att du befinner dig på något socialt evenemang. Fest eller dyl.)

happy hunting...

banditqueen
Medlem
banditqueens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apskaft-
Enligt mig så gäller det att fånga deras blick till att börja med. Inled ett samtal om [insert topic here], sen - mitt i allt - skiter du i henne, glider över till polarna och festar vidare. Hyndorna brukar ha kopiöst svårt att handskas med detta och det blir ofta biljetten till köttgrottan...

(Detta tips förutsätter att du befinner dig på något socialt evenemang. Fest eller dyl.)

happy hunting...

Seriost sa funkar det dar. Skams lite for att erkanna det
Na, men.. What you cant have... Det ar ju sa.
Men, hade du (tradskaparen) tankt fortsatta att vara en "bad-boy" i sjalva forhallandet sen ocksa eller vill du bara ha en skon stund?

supersmurfigt
Medlem
supersmurfigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banditqueen
Seriost sa funkar det dar. Skams lite for att erkanna det
Na, men.. What you cant have... Det ar ju sa.
Men, hade du (tradskaparen) tankt fortsatta att vara en "bad-boy" i sjalva forhallandet sen ocksa eller vill du bara ha en skon stund?

Ett bra tips som jag absolut ska testa. Tack apskaft!

Nej, jag har inte tänkt vara sådan i ett förhållande... fejka hur man är funkar inte när man är ihop. Givetvis handlar det mest om att få bruden på kroken för stunden.

apskaft-
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supersmurfigt
Ett bra tips som jag absolut ska testa. Tack apskaft!

I live to please.

peace

Räserfläns69
Medlem
Mitt tips är nog en klassiker men börja vara en klassisk man.

Styrketräna mycket, du skall ha en respektingivande kropp. Dessutom får du ju bättre självförtroende och det är ju aldrig fel.

När du umgås med tjejjer skall du alltid se dig själv som mer värd. Dom är små och söta och får därför det stora privilegiet att umgås med dig. Du skall däför inte skratta åt deras skämt utan bara åt dina egna. Du skall inte berömma dom när dom skryter eller söker ditt stöd. När du får chansen skall du skryta. Försök vara rolig och kaxig. När diskutionen är som allra roligast avbryter du den med: Nej, nu måste jag dra, ha det bra!", och bara gå. Våga använda lite förnedrande benämningar på tjejjerna som: Hörrö din lilla plutt eller lilla stumpan.

Om dom behandlar dig dåligt (testar dig) skall du antingen reta dom för att dom testar dig, eller bli förbannad och skrika på dom.

Rör dig som om du ägde stället, våga ta massor av plats.

BushwickBill
Medlem
BushwickBills avatar
Om man har lite halvtjaskigt självförtroende så kan man träna genom att alltid heja på kvinnor. Tex om det står en tjej och väntar i busskuren gå fram och säg hej och fråga tex: "har buss nummer -- gått?" sen kan du alltid fortsätta konversationen därifrån beroende på vad du får för svar. Även om de enligt mina studier lätt blir uttråkade om man frågar fakta saker tex "var bor du?" etc.

Jag började träna lite smått på det här iförrgår och det säger sig självt att efter ett tag borde man bli mer och mer säker runt kvinnor.
Let man's petty nations tear themselves apart
My land's only borders lie around my heart"

supersmurfigt
Medlem
supersmurfigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Räserfläns69
Mitt tips är nog en klassiker men börja vara en klassisk man.

Styrketräna mycket, du skall ha en respektingivande kropp. Dessutom får du ju bättre självförtroende och det är ju aldrig fel.

När du umgås med tjejjer skall du alltid se dig själv som mer värd. Dom är små och söta och får därför det stora privilegiet att umgås med dig. Du skall däför inte skratta åt deras skämt utan bara åt dina egna. Du skall inte berömma dom när dom skryter eller söker ditt stöd. När du får chansen skall du skryta. Försök vara rolig och kaxig. När diskutionen är som allra roligast avbryter du den med: Nej, nu måste jag dra, ha det bra!", och bara gå. Våga använda lite förnedrande benämningar på tjejjerna som: Hörrö din lilla plutt eller lilla stumpan.

Om dom behandlar dig dåligt (testar dig) skall du antingen reta dom för att dom testar dig, eller bli förbannad och skrika på dom.

Rör dig som om du ägde stället, våga ta massor av plats.

Nu har jag iofs aldrig testat det här tillvägagångssättet, men det känns lite som att man uppfattas som ett självupptaget roefhål om man gör som ovan. Inte nog med att man förblir utan dam, man är dessutom jävligt otrevlig mot folk. Förresten, vill man verkligen ha nånting att göra med tjejer som vill ha en när man är sådan?

Flinta82
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supersmurfigt
men det känns lite som att man uppfattas som ett självupptaget roefhål om man gör som ovan

Det gör du också. Inte mycket badpojke över att vara en tönt. Då tycker jag exemplet att ignorera tjejen efter en stund lät bättre om jag måste välja mellan pest eller kolera. Och personligen tror jag att det kommer märkas om du går in och spelar en roll som du inte är bekväm i, även om tjejerna inte känner dig sen innan.

Hyland
Medlem
Hylands avatar
Apskafts tips funkar bra! De få kvinnor som har varit intresserad af mig har varit det efter att jag har nonchalerat dem och visat ointresse. Konstigt hur simpla kvinnor är egentligen, trots att de gärna påpassar motsatsen.

Svara på ämne
Topp Dela »