Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2014-06-18, 23:22
  #61
Medlem
coughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Drog till mig uppmärksamhet via försäljande och nån idiot som golat, eller ett par. Vaknade av att 2 Poliser stod precis vid min säng halv 10 på morgonen. En annan var ute i hallen, så totalt 3 stycken.
Dom gjorde iaf husis, hittade ingenting. Inte ens rullpapper . Tur det, hade ett hekto som låg i mitt dator chassi enda stället i lägenheten dom inte kollade. Dom kollade tom tvättkorgen men inte datorn. Hur som helst. Dom sa att dom fått in ett par samtal om folk som misstänkte att jag sålde lr liknande. Blev tagen på förhör, med hopp från deras sida att jag skulle gola någon annan langare eller erkänna själv. Nekade brott. Sen envisades dom med att jag skulle pissa, vilket jag dock nekade och ställde upp på blod i stället. Fick hänga med till vårdcentralen, ta blodet. Sen var jag fri att gå. Fans ingen ting som tyde på varken försäljning eller bruk fören mitt blod prov kom. Visade 0,0008 uq THC per liter blod. Resultat av det hela , 7250kr böter. Som jag fortfarande inte betalat.

Helt SJUKT!!!
OnT: aldrig åkt fast och det är jag glad över då jag skulle förlora jobbet om jag torskade. Har dock varit nära, men det får jag väl ta i en annan tråd.
Citera
2014-06-19, 14:54
  #62
Medlem
Rutinkontroll på stan, var itne påverkad men dom misstänkte annan substans. Hade färfigrullat på mig vilket ledde till husis och boom! >__<
Citera
2017-10-19, 14:11
  #63
Medlem
Här kommer en Story med pungkulorna i halsen.....
För 1,5 år sen ISH när jag och mina vänner börja bruka cannabis;brukade vi ofta vara hemma hos en kompis som var hemma själv Ganska ofta & nästan varje helg,Det blev ju helt klart vårt SoftSpot Då han bodde MITT i staden,Här i vår stad finns det en känd svinstor damm mitt i stan som man kan gå,jogga eller springa runt,Mycket aktivitet där på dagarna från Hockey & fotbolls träningar.

Vi hade rullat upp ett par stycken då vi var ett sällskap på 5-7 personer & vi tog med oss Vår kompis hund ut,Och tog en prommenad ned mot dammen,Väl när vi står där är jag lite nojjig för att polisen ska komma åkandes,Då det kan förekomma alkoholister & trasiga knarkare där,Så jag var på min vakt.

Mina vänner tyckte förstår jag var lite för nojjig,hehe. Men Efter ett tag kommer allas mardrömsscenario,vi ser en bil & vi vet snabbt att det bara är polisen som får åka där,För det är ju ingen bilväg där egentligen.... Vi alla blir lite uppspelt men tar det rätt coolt,och jag lägger ned mitt hash bakom en liten staty medans dem inte var nära,till vår stora förvåning var det bara en polis i bilen,Får man vara ensam i polisbilen? Jag tror inte det...Men det blev nog våran räddning att vi var ett större gäng och hade en större hund med oss ( Vi är träningskillar hela bunten) så ni inte för en uppfattning om att vi är några hårdingar,Haha... aldrig varit så rädd i mitt liv & dem andra hade inte någonstake heller....
Citera
2017-10-23, 13:59
  #64
Medlem
Hupats avatar
Min tjej åkte nästan fast förra veckan. Rökte gås med några norrmänn när 2 svartklädda män kommer fram och visar sig vara civilpoliser. Tur att hon e snabb.
Själv har jag vart jävligt nära några gånger, men lyckats snacka mig ur det mesta.
Citera
2017-10-23, 14:30
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herregudwa0w
Här kommer en Story med pungkulorna i halsen.....
För 1,5 år sen ISH när jag och mina vänner börja bruka cannabis;brukade vi ofta vara hemma hos en kompis som var hemma själv Ganska ofta & nästan varje helg,Det blev ju helt klart vårt SoftSpot Då han bodde MITT i staden,Här i vår stad finns det en känd svinstor damm mitt i stan som man kan gå,jogga eller springa runt,Mycket aktivitet där på dagarna från Hockey & fotbolls träningar.

Vi hade rullat upp ett par stycken då vi var ett sällskap på 5-7 personer & vi tog med oss Vår kompis hund ut,Och tog en prommenad ned mot dammen,Väl när vi står där är jag lite nojjig för att polisen ska komma åkandes,Då det kan förekomma alkoholister & trasiga knarkare där,Så jag var på min vakt.

Mina vänner tyckte förstår jag var lite för nojjig,hehe. Men Efter ett tag kommer allas mardrömsscenario,vi ser en bil & vi vet snabbt att det bara är polisen som får åka där,För det är ju ingen bilväg där egentligen.... Vi alla blir lite uppspelt men tar det rätt coolt,och jag lägger ned mitt hash bakom en liten staty medans dem inte var nära,till vår stora förvåning var det bara en polis i bilen,Får man vara ensam i polisbilen? Jag tror inte det...Men det blev nog våran räddning att vi var ett större gäng och hade en större hund med oss ( Vi är träningskillar hela bunten) så ni inte för en uppfattning om att vi är några hårdingar,Haha... aldrig varit så rädd i mitt liv & dem andra hade inte någonstake heller....

Förlåt bror.. Men det var den mest ovärda posten jag sett i den här tråden.

Du är nog inne på fel tråd också för den delen..
__________________
Senast redigerad av HampusTxD 2017-10-23 kl. 14:32.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback