Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-04-04, 23:40
  #1
Medlem
mik1tys avatar
tjena!

ålder: 23år
längd: 193cm
vikt: 95kg

hade planerat en kur på winstrol och dbollar..
några råd hur jag ska lägga upp kuren för att få bästa möjliga resultat?
att tilllägga så är det min första kur någonsin.

självklart har jag nolva redo
Citera
2006-04-05, 01:23
  #2
Medlem
Action Heros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mik1ty
tjena!

ålder: 23år
längd: 193cm
vikt: 95kg

hade planerat en kur på winstrol och dbollar..
några råd hur jag ska lägga upp kuren för att få bästa möjliga resultat?
att tilllägga så är det min första kur någonsin.

självklart har jag nolva redo

Sälj dom och köp injektions preparat
Citera
2006-04-05, 01:29
  #3
Medlem
Inte bra första kur direkt.

Kör inte kuren mer än 2 månader bara. Levern tar stryk.
Drick mycket vatten.

Sök på winny + dbol i gamla trådar..står mycket där om hur andra har lagt upp doseringar osv..
Citera
2006-04-05, 07:04
  #4
Medlem
Kanske köra 25mg Win ED och 40mg D-boll ED, glöm inte glykocemin bara när du kör winstrol
Citera
2006-04-05, 13:13
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mik1ty
tjena!

ålder: 23år
längd: 193cm
vikt: 95kg

hade planerat en kur på winstrol och dbollar..
några råd hur jag ska lägga upp kuren för att få bästa möjliga resultat?
att tilllägga så är det min första kur någonsin.

självklart har jag nolva redo


Innan du ens tänker på att stoppa i dig nån tabbe winstrol så tycker jag att du ska gå på apoteket och köpa ett pack ARTROX som lederna.. För tro mig har själv haft problem med mina leder under winstrol kur och det är praktiskt sett omöjlig att träna när dina leder är sämre än på en 80årig gubbe med reumatism. Men käka artrox 2tabs/dag 2-3 veckor innan första tabben sen så käkar du det hela kuren ut och gärna nån vecka efter också.. tro mig du kommer inte ångra dig..
Citera
2006-04-05, 13:39
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Micke_123
Innan du ens tänker på att stoppa i dig nån tabbe winstrol så tycker jag att du ska gå på apoteket och köpa ett pack ARTROX som lederna.. För tro mig har själv haft problem med mina leder under winstrol kur och det är praktiskt sett omöjlig att träna när dina leder är sämre än på en 80årig gubbe med reumatism. Men käka artrox 2tabs/dag 2-3 veckor innan första tabben sen så käkar du det hela kuren ut och gärna nån vecka efter också.. tro mig du kommer inte ångra dig..
Bättre köpa rent glykocemin för häst eller hund, kostar ca 200-250kr för 500g istället för apotekets rövarpris
Citera
2006-04-05, 14:08
  #7
Medlem
hehe men de för hästar smakar aphelvete
Citera
2006-04-05, 14:44
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chewdog_den_II
hehe men de för hästar smakar aphelvete

just det ja tänkte på också.. men skiter man i smaken så kan man ju göra ett klipp där
Citera
2006-04-05, 17:33
  #9
Medlem
fitnessman-s avatar
Du kan även prova att köra på MSM istället för glucosamine.

kopierat från annat forum:
"det kickar in snabbt dessutom, du kan känna dess effekt efter endast några få dagar, medans glucosamine tar upp till flera veckor".

Har dock inte provat det själv men hört bra om det.
Citera
2006-04-05, 18:03
  #10
Medlem
NirvanAs avatar
Skippa winstrol och kör med dbol only
Citera
2006-04-05, 18:06
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Micke_123
Innan du ens tänker på att stoppa i dig nån tabbe winstrol så tycker jag att du ska gå på apoteket och köpa ett pack ARTROX som lederna.. För tro mig har själv haft problem med mina leder under winstrol kur och det är praktiskt sett omöjlig att träna när dina leder är sämre än på en 80årig gubbe med reumatism. Men käka artrox 2tabs/dag 2-3 veckor innan första tabben sen så käkar du det hela kuren ut och gärna nån vecka efter också.. tro mig du kommer inte ångra dig..

Jag skulle påstå att 2 tabs/ dag är alldeles förlite om man tränar. 2tabs 4 ggr dagligen funkar mycket bra för slitna leder. Det blir 3200mg/dag, dock kan jag säga hur otroligt det än låter, att jag blir askass i kistan av Artrox medans andra märken med glucosamin går utmärkt.

Har dock aldrig provat för hästar men det ska jag göra. Jag har fått glucosamin utskrivet på recept av en läkare efter en skada och det innefattas av sjukförsäkringen och blir knappast någon utgift om man har andra mediciner.
Citera
2006-04-06, 11:30
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HÅDE
Jag skulle påstå att 2 tabs/ dag är alldeles förlite om man tränar. 2tabs 4 ggr dagligen funkar mycket bra för slitna leder. Det blir 3200mg/dag, dock kan jag säga hur otroligt det än låter, att jag blir askass i kistan av Artrox medans andra märken med glucosamin går utmärkt.

Har dock aldrig provat för hästar men det ska jag göra. Jag har fått glucosamin utskrivet på recept av en läkare efter en skada och det innefattas av sjukförsäkringen och blir knappast någon utgift om man har andra mediciner.


jo men jag tror att det är skillnad från persson till persson. Jag har stora problem med min höft led och har haft det under 3 års tid nu. Men jag gick på winstrol förut och märkte att jag vart bra av endast 2 st om dagen. Så jag tycker att man ska tsta sig fram tills man kännder att det blir bra..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback