Citat:
Ursprungligen postat av Sjuttiotvå
Expressens relativt nya nöjesjournalist/krönikör/recensent är nog det värsta som hänt svensk journalistik sen Fredrik Virtanen.
Hennes listor är patetiska. Hennes recensioner är så förutsägbara så man behöver inte ens läsa dom.
Hon verkar få mest plats på nöjesredaktionen nu. Sjukt. Nunstedt är mycket bättre.
Hennes senaste inne/ute-lista Kul att läsa läsarkommentarerna där. Hon verkar inte få så mycket medhåll.
Katastrof att någon BB-deltagare blev utröstad, hon är chockad
Nej, jag kollar inte Big Brother. Men hon verkar avguda det.
Vad tycker ni om henne? Vart har dom hittat henne? Inkvoterad är hon då i vilket fall som helst.
Jag tycker hon är rätt skön. Förutom de där helsidorna varje lördag då hon testar förutsägbara saker. Som att bli hånad av idoljuryn, vara Carola för en dag etc. Noll läsvärde!
Men eftersom du inte verkar läsa henne dagligdags fyller jag gärna på:
Texten om Muffe-katastrofen i BB är en av flera om Big Brother. Hon kommenterar händelserna i livehsowen efter varje program, varje vecka. Alltså känns inlägget du länkar till mer relevant det sätts i sitt sammanhang - hon avgudar nog inte programmet mer än Anders Nunstedt eller Markus Larsson avgudar den Meldodifestival som de är satta att granska. Även om en dokusåpa är rätt basic att bevaka så VAR det ju dåligt att rösta ut Muffe när det nästan blev bra TV när han och Jessica strulade.
Och oväntat att någon på Flashback skulle dra parallellen utländskt namn = inkvoterad... hon är väl för det första bara halvspansk (?) och har för det andra en rätt lång mediebakgrund trots att hon är ung. Jag har sett henne i både Nöjesguiden och på ZTV.