• 2
  • 3
2020-06-19, 15:39
Medlem
KABUNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarthMaul2000
Enligt uppgifter är det afghaner det handlar om. "17 år gamla".. Dvs skäggbarn som egentligen är i 25-30 års åldern, och har våldfört sig på en stackars fin och söt svensk flicka.

Få se nu det var väl 2015 som de ensamkommande barnen kom så då måste dom alltså ha uppgivit att de var 12 då fast dom var 20-25.
Citera
2020-06-20, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LinkarnNord
Asså jag börjar fan känna av irritationen asså för det första så låter du som om du vill skuldbelägga offret med att sägas att det är dom som ska lära sig att inte gå själv bland ”NySvenska”
Samma gäller ju tonåringar som springer runt med fjällräven jacka för 10-12 tusen på dagtid på något köpcentrum det säger ju sig själv att somalier kommer tvinga av han den eller sätta kniven i honom. ”Shit han borde lämna jackan hemma... ” även om det inte riktigt var din mening så ser du ju att det ser ju inte riktigt snyggt ut!?! Men men kanske det svenska folket skulle behöva inse att det blir inte bättre och ja det är för alla invandrade, och att ens tro något annat är bara ren jävla förnekelse och bubbel värds syn och jag vill också lägga till att jag pratar inte om italienska flyktingar som kommer och hjälper oss att bygga upp Sverige på 60 talet eller när det nu var asså det finns jättemycket invandring som har främjat men något sådant har inte sketts dom senaste 20 åren... jag brukar inte brusa upp mig över sånt här längre jag är färdig skulle det ”Hända” något som krig skulle jag dumpa detta land omedelbart jag minns förr när jag försökte få folk att fatta att det skulle bli såhär då jävlar Var man ”nazist” och ville gasa judar... det är något jag aldrig ens har skojat om det är lite skillnad på att tycka att det borde bromsas ner jävligt hårt och alla som begår brott skicka ut dom och deras familjer så ska ni se att då kommer det lugna ner sig markant och det skulle nog inte bli så jättemycket som måste dra typ 3-4 familjer som exempel att det är på allvar
Jag är inte ute efter att skuldbelägga offret, men jag förvånas över att folk inte är försiktigare.

Jag som man skulle inte röra mig på vissa ställen där jag minntänker att jag kan rånas och misshandlas. Varför ytet sig flickor som inte ens fyllt 15 år i liknande situationer? Inte deras fel, men man kan vara smartare.
Citera
2020-06-24, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pisseman
Jag är inte ute efter att skuldbelägga offret, men jag förvånas över att folk inte är försiktigare.

Jag som man skulle inte röra mig på vissa ställen där jag minntänker att jag kan rånas och misshandlas. Varför ytet sig flickor som inte ens fyllt 15 år i liknande situationer? Inte deras fel, men man kan vara smartare.

Jag vet inte om man var så mycket smartare själv när man var 15
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in