Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2023-01-02, 18:17
  #61
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimpen
Håller helt med dig och hon som jag knullade hade bara en lillebror så han var inget att vara rädd för. Även föräldrarna verkade acceptera det hela trots att hon var en hel del år yngre än jag.
Kanske är det så med Iranska/Persiska familjer att dom är mer toleranta?

Ja det beror ju så klart på vilken typ det är så mina persiskor träffade jag inom bankvärlden så inga ghettobrudar direkt. Träffar du en tjej i förorten och hennes brorsor är gängmedlemmar så ja då kanske du får passa dig.
Citera
2023-01-02, 18:25
  #62
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Ja det beror ju så klart på vilken typ det är så mina persiskor träffade jag inom bankvärlden så inga ghettobrudar direkt. Träffar du en tjej i förorten och hennes brorsor är gängmedlemmar så ja då kanske du får passa dig.
Ja jag känner till att det är sådär. Denna tjej bodde med sin familj i ett välbergat hem i ett bra bostadsområde och med hyfsat välbetalda jobb. Är otroligt tacksam för det och att föräldrarna var så gästvänliga, fördomsfria och icke-fördömande gällande deras dotter trots att jag var ett år äldre än hennes pappa.
Skulle passa mig noga om hon varit ghettobrud, då hade jag aldrig knullat henne under dessa omständigheter, var så säker.
__________________
Senast redigerad av Dimpen 2023-01-02 kl. 19:24.
Citera
2023-01-03, 00:24
  #63
Avstängd
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Ja persiska tjejer är jävligt heta, älskar deras höfter. Feminina och mysiga tjejer med som regel. Brorsor och farsor har jag aldrig brytt mig om och det har aldrig varit några problem heller.
Du har inte rätt att kalla dig svensk om du blandar dig med araber.
Citera
2023-01-03, 07:21
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimpen
Kan det vara så att de blir hårigare med åren?
Innan mitt nuvarande förhållande så knullade jag en 19-årig Iranska ganska intensivt under en period och hon var verkligen inte hårig utan hade silkeslen och mjuk hy.
Men hon kan ju kanske bli både hårig och ha mustach i framtiden.....
Mustasch samt hår syns ju mer på en arabisk kvinna.
Vill du absolut inte ha onödig kroppshår så träffa en asiatisk kvinna från Kina eller Sydostasien.
Fast dom kan vara pengasugna.
Citera
2023-01-03, 08:21
  #65
Medlem
FriedrunVonSchlitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrandiLove
Hehe tack nej det är ingen relationsakut jag undrar mest om det finns några varningar kommer nog bara köra på -<3
Varning nummer 1 är att hon är arab.
Inget fel alls på att du har hittat en arabiska att tömma dig i, dom brukar vara väldigt trevliga vad gäller den biten men... låt det stanna vid det.
Tänker mest på att du är vit och tar död på det om du gängar dig och det blir avkomma, fast du kanske inte är vit och då tycker jag definitivt att du ska gifta dig med henne.
Citera
2023-01-03, 08:23
  #66
Medlem
FriedrunVonSchlitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimpen
Kan det vara så att de blir hårigare med åren?
Innan mitt nuvarande förhållande så knullade jag en 19-årig Iranska ganska intensivt under en period och hon var verkligen inte hårig utan hade silkeslen och mjuk hy.
Men hon kan ju kanske bli både hårig och ha mustach i framtiden.....
Dom plockar bort håren, var så säker hon är hårigare än din pudel.
Citera
2023-01-03, 08:43
  #67
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimpen
Kan det vara så att de blir hårigare med åren?
Innan mitt nuvarande förhållande så knullade jag en 19-årig Iranska ganska intensivt under en period och hon var verkligen inte hårig utan hade silkeslen och mjuk hy.
Men hon kan ju kanske bli både hårig och ha mustach i framtiden.....

Jag har både dejtat en tjej från Irak och en från Iran. Gigantisk skillnad i mentalitet! Tjejen från Irak var ju arab och därmed extremt svartsjuk, tjejen från Iran var persisk och mer svensk mentalitet. Ingen av de två var väldigt håriga faktiskt. Utseendemässigt så hade persiska tjejen mjukare ansiktsdrag medans arabiskan lite mer skarpa drag eller hur man ska förklara det.

Generellt sett så tror jag dock arabiska tjejer är mer håriga än persiska tjejer om de inte är noga med att ta bort kroppshår på olika ställen. För persiska tjejer har trots allt europeiska gener vilket också syns i ansiktet jämfört med arabiska.

Arabiskan var något äldre och hade kommit till Sverige själv så inga kaxiga brorsor/kusiner. Persiskan hade en väldigt öppen familj Ingen brydde sig vem hon träffa precis som vilken svensk familj som helst.

Är nog första och sista gången jag träffar en arabisk tjej omständigheterna var så enkla så lär inte hända igen.
Citera
2023-01-03, 10:45
  #68
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magica-Lazio
Jag har både dejtat en tjej från Irak och en från Iran. Gigantisk skillnad i mentalitet! Tjejen från Irak var ju arab och därmed extremt svartsjuk, tjejen från Iran var persisk och mer svensk mentalitet. Ingen av de två var väldigt håriga faktiskt. Utseendemässigt så hade persiska tjejen mjukare ansiktsdrag medans arabiskan lite mer skarpa drag eller hur man ska förklara det.

Generellt sett så tror jag dock arabiska tjejer är mer håriga än persiska tjejer om de inte är noga med att ta bort kroppshår på olika ställen. För persiska tjejer har trots allt europeiska gener vilket också syns i ansiktet jämfört med arabiska.

Arabiskan var något äldre och hade kommit till Sverige själv så inga kaxiga brorsor/kusiner. Persiskan hade en väldigt öppen familj Ingen brydde sig vem hon träffa precis som vilken svensk familj som helst.

Är nog första och sista gången jag träffar en arabisk tjej omständigheterna var så enkla så lär inte hända igen.
Bra erfarenhet och kloka råd
Citera
2023-01-03, 15:15
  #69
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Du har inte rätt att kalla dig svensk om du blandar dig med araber.

Vilken himla tråkig och negativ inställning när jag bara är här och sprider svensk säd internationellt.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback