Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2020-06-12, 23:12
  #25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av brownisboring
Den vite mannen är en jävla minoritet här på jorden men har lyckats ta alla makt och styre, tror du man gör det så lätt?
Exakt, vi i minoriteten ska inte ha makt över majoriteten, det säger sig själv. Om vi vita inte försört utvecklingen i fattiga löder hade de säkert varit överlägsna oss nu!!!!!!!
Citera
2020-06-12, 23:19
  #26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av brownisboring
Om dina döttrar ska ta männens platser, vem ska då ta hand om din dotters barn? El ska de lämnas på dagis 7-17 förutom onßdagar då du hämtar kl15?
Hö, jag jobbar på förskola, jag vet hur hämtningar/lämningar ser ut, kvinnor, kvinnor, kvinnor. När männen väl palrar sig dit så är det ett jäkla ståhej och åh vad duktig jag är nu.
Stackars pojkar som har så erbarmeligt dåliga förebilder, nej!!!!!, det är vi mjuka män med extra ljusa röster som är upplysta i moderna teorier om goda förebilder, nu har vi startat i Stockholm, lantisarna ligger kanske 10 år efter, men de får sitt med till slut. Vi förskolelärare ligger lätt först i medern retorik ifråga om feminism och globalism.
Citera
2020-06-12, 23:33
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martikainen
Hö, jag jobbar på förskola, jag vet hur hämtningar/lämningar ser ut, kvinnor, kvinnor, kvinnor. När männen väl palrar sig dit så är det ett jäkla ståhej och åh vad duktig jag är nu.
Stackars pojkar som har så erbarmeligt dåliga förebilder, nej!!!!!, det är vi mjuka män med extra ljusa röster som är upplysta i moderna teorier om goda förebilder, nu har vi startat i Stockholm, lantisarna ligger kanske 10 år efter, men de får sitt med till slut. Vi förskolelärare ligger lätt först i medern retorik ifråga om feminism och globalism.
Barn mår bäst av att växa upp med en lugn mamma, inte några förskollärare som tror sig vara pålästa på i pedagogik/globalism/feminism på 3,5år på högskolan. Det är verkligen kvinnor som du som dödar kvinnans roll i samhället. Vi kvinnor ska inte bli arbetsdagar åt företag, men vi ska däremot kräva erkännande och ekonomisk trygghet när vi tar hand om våra barn
Citera
2020-06-12, 23:37
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martikainen
Exakt, vi i minoriteten ska inte ha makt över majoriteten, det säger sig själv. Om vi vita inte försört utvecklingen i fattiga löder hade de säkert varit överlägsna oss nu!!!!!!!
Tänker du aldrig nånsin på VARFÖR en minoritet här övertaget? Ingen har serverat den vite mannen hans övertag, vite mannen har fixat det själv. Utvecklingen i fattiga länder, o herrejisses. Du kan inte dra alla fattiga länder över en känt. Visst självklart plundrar den vite mannen, men även idén svarte mannen plundrar.
Citera
2020-06-13, 00:08
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martikainen
De vita männen är de enda som inte ska särbehandlas, dde vita männen ska haltas så de förtryckta kan ta deras platser , ta plats som det brukar heta, mina döttrar ska ha männens platser!!!!!
Svarta människor kan och så förtrycka .I Västafrika förekommer modernt slaveri.
Svarta ägare som utnyttjar barn som aldrig får se en skola. Jag tror mera på att kapitalismen
måste bort för att få en rättvis värld
Citera
2020-06-13, 06:14
  #30
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robert_Goatse
Har någon läst studenternas brev?
Länk?

Bra fråga, jag har försökt finna det men utan resultat. Inte ens på petitionen för at ät få Klein sparkad finns originalmailet från studenterna publicerat.
Citera
2020-06-13, 13:56
  #31
Medlem
tkhasis avatar
Icke-svarta studenter som kräver sänkta krav för svarta studenter? Vad är det för slags rasism? Om jag vore svart student där skulle jag bli vansinnig, eftersom jag tydligen förväntas prestera sämre.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback