Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2020-06-11, 17:00
  #49
Medlem
HuldumeyStones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retcon26
Det är 2020, vem fan säger pattar längre? Säger kidsen det ens? Pattar.

Tycker du verkar vara en sån kille som säger ”pattar” rätt ofta och fnissar för dig själv.
Citera
2020-06-11, 17:04
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Stora läppar signalerar försiktig sexuell tillgänglighet. Att puffa upp läpparna utan att hotfullt visa tänderna betyder "Jag kanske är intresserad" hos aphonor.

Så stora, gärna röda läppar är något kvinnor försökt visa upp som "titta på mig"-grej sedan förhistorisk tid. Något väldigt primalt och instinktivt långt innan modetrender. Det fyller inte samma funktion med ett talat språk dock

Intressant men ibland får jag uppfattningen att tjejer gör sig "sexiga" för att kunna visa "se jag är en smällkaramell" men mest för att hävda sig bland sina väninnor. Ja det verkar primitivt. Men jag glodde som tusan igår på en sådan tjej, läpparna var lite för stora och ögonen var döda på ett konstigt sätt. SKUMT, kanske var det en hora?
Citera
2020-06-11, 17:42
  #51
Medlem
RolexDatejusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Man kanske ser annat än bara utseendet som attraktivt?
Man kanske redan ordnad det?

Ja i den grad att man inte behöver välja en fotomodell, utan kan nöja sig med en tjej eller kille som är medelmåtta. Men det blir ju fel att rättfärdiga ett helt likgiltigt beteende, där man inte tar hand om sin hygien eller utseende, bara för att det är "insidan som räknas". Utsidan speglar insidan också.

Citat:
Ursprungligen postat av constant
Menar du allvar? Du tycker inte att en sensuell och intellektuellt kvinna kan vara mer attraktiv än ätt blåst miffo med stora pattar?

Det är ju högst hypotetiskt. Jag tvivlar på att någon av er hamnar mellan valet där skillnaden i personlighet är så stor mellan den "fule" och den attraktiva tjejen att den ena är sensuell/intellektuell medan den andra inte är det. Det finns väldigt många snygga tjejer som är både sensuell och intellektuell och vice versa väldigt många tjejer som inte är snygga som är varken eller.

Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll

Blir hellre gammal med min älskade underbara man som är lite skallig och fet, än med en hjärndöd modell som inte kan diskutera något intressant.

Klart du gör, kvinnor som vill dra sig tillbaka prioriterar pengar, säkerhet och trygghet före än snygg man. Nu har du ju valt en läkare dessutom, vilket gör det hela så extra spot on.
Citera
2020-06-11, 18:01
  #52
Medlem
Retcon26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HuldumeyStone
Tycker du verkar vara en sån kille som säger ”pattar” rätt ofta och fnissar för dig själv.

Vet inte varför du så gärna vill att jag ska vara en kille.

Känner du dig kåt på min personlighet eller vad?
Citera
2020-06-11, 18:17
  #53
Medlem
HuldumeyStones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retcon26
Vet inte varför du så gärna vill att jag ska vara en kille.

Känner du dig kåt på min personlighet eller vad?

Nej, tycker inte du är en ”attraktiv tjej”. Du är elak.
Citera
2020-06-11, 18:24
  #54
Medlem
Retcon26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HuldumeyStone
Nej, tycker inte du är en ”attraktiv tjej”. Du är elak.

Kanske dags att du slutar låta dig själv påverkas av andra till den grad att du triggas av inlägg på forum som inte ens är menade åt dig?
Citera
2020-06-11, 19:27
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Intressant men ibland får jag uppfattningen att tjejer gör sig "sexiga" för att kunna visa "se jag är en smällkaramell" men mest för att hävda sig bland sina väninnor. Ja det verkar primitivt. Men jag glodde som tusan igår på en sådan tjej, läpparna var lite för stora och ögonen var döda på ett konstigt sätt. SKUMT, kanske var det en hora?

Det går ju överstyr när läpparna blir sådär enorma. För att förstå det primala bakom, så tänk dig en tjej med normala läppar, kanske tom exceptionellt tunna läppar. Hon tar lite saliv på läpparna så att de lyser och puffar upp dem mot dig, som halvvägs till en pussmun. Det här är ett väldigt primalt sätt att visa ett visst intresse på. Det betyder inte samma som att presentera en rosa-röd babianröv med helt stinna blygdläppar och klitoris, inte "kom och ta mig" utan mer "kanske det kanske?" Gör en kvinna den gesten mot dig, den med läpparna, och du finner henne attraktiv kommer din primala instinkt igång, du tycker troligtvis lite bättre om henne, du finner henne mer attraktiv, det bygger upp något litet intresse hos dig för henne.

Just det här har kvinnor försökt förstärka på olika sätt historiskt. Målat läpparna med djurblod, lera, senare smink. Gärna i rosa eller rött (För att det vagt påminner om skötet?) detta för att ha en metod att kunna signalera "titta på mig, jag är kanske intresserad". Munnen är väldigt uttrycksfull och behövlig för att signalera ett mellanting mellan ingenting och presentera en rosaröd babianröv med uppsvullet kön.

Att ha rejält förstorade uppsvullna läppar blir det här draget till förbi sin spets. Kanske blir det jättesnyggt eller så faller det platt, som en rosa-röd babianröv med uppsvullet kön för allt annat än en babianhane.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback