Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-06-08, 13:03
  #1
Medlem
Hej,
Jag undrar hur du skulle gå till väga om du skulle sälja begagnade sockor som man, tanken att göra det roar mig.
Dvs har inga problem alls med fetischen utan det är tanken att det är mina sockor som förgyller livet för någon som jag gillar och som roar mig!

Tack på förfot!
Citera
2020-06-08, 15:53
  #2
Medlem
funktioners avatar
Du kan väl börja lägga ut annonser på diverse porrsidor, skicka in annonser till vuxentidningar med annonssidor (i den mån de fortfarande existerar?!) samt sätta upp pappersannonser utanför sexshoppar och strippklubbar.

Frågan är hur pass lukrativ marknaden är för använda herrstrumpor? Använda kvinnostrumpor säljer väl som smör men jag tror det omvända är knivigare. Men jag hejar på ditt initiativ! Ett tips är att börja med låg prissättning och öppningserbjudanden som 3 par för 2 och liknande för att locka kunder.
Citera
2020-06-17, 22:55
  #3
Medlem
Lukascashs avatar
Ingen vidare affärsidé, kundgruppen för använda strumpor är väl främst svettiga gubbar? De är knappast intresserade av att lukta på dina lökiga sockor?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback