2020-06-07, 13:46
Medlem
Tja

Lste en studie dr mn som flexar med en nice bil p tinder fr 50 % fler matchningar. Ni som har bilar vrda 500 k +, ser ni ngon skillnad? Samt har en budget p max 1 miljon, vilken typ av bil br man kpa d?
Citera
2020-06-07, 13:51
Medlem
Ingen
Citera
2020-06-07, 13:54
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Sm gulliga bilar frn frr kan vara flickmagneter.

Metropolitan frn 1956 t.ex.
Citera
2020-06-07, 14:04
Medlem
kristofferGs avatar
Lada.
Citera
2020-06-07, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natediaz
Tja

Lste en studie dr mn som flexar med en nice bil p tinder fr 50 % fler matchningar. Ni som har bilar vrda 500 k +, ser ni ngon skillnad? Samt har en budget p max 1 miljon, vilken typ av bil br man kpa d?

Det visar ju bara vilken typ av brudar som hnger p stllen som tinder.
Citera
2020-06-07, 14:17
Medlem
kalkryggars avatar
Bilar dr tjejen ser att den kostar mycket pengar.

Det hela r ganska enkelt. Om du kan visa att du r miljardr s kan du se ut exakt hur som helst. Du skulle bokstavligen kunna se ut som en gris. Tjejerna skulle vara p dig nd.

Allt har med att gra hur objektet frmedlar rikedom. Bilar som normala tjejer frstr r dyra r bilar kan vara Lamborghini, Ferrari eller en Mercedes. Men har du exempelvis en Maserati s r det inte mnga tjejer som kan se att den r dyr p en bild. Fr dom kan det lika grna vara en Toyota.

Detta gller ca 80-90 procent av tjejerna. Resten av tjejerna skiter fullstndigt i om du r rik eller inte. En vldigt liten del av tjejerna anser till och med att uppvisandet av en dyr bil kan vara ett problem eftersom killen tydligt visar p taskig sjlvknsla. Sistnmnda r den typen av tjej som jag gillar.
Citera
2020-06-07, 14:18
Medlem
NissanMicra1988K10s avatar
Snna stora svarta bilar

P engelska r det kortkommandon fr BBC 🍆

BIG BLACK CAR
Citera
2020-06-07, 14:18
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natediaz
Lste en studie dr mn som flexar med en nice bil p tinder fr 50 % fler matchningar.

Vad tror du om att lnka studien ifrga?
Citera
2020-06-07, 14:20
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
En vldigt liten del av tjejerna anser till och med att uppvisandet av en dyr bil kan vara ett problem eftersom killen tydligt visar p taskig sjlvknsla. Sistnmnda r den typen av tjej som jag gillar.
Trots att du har en Porsche eller pga du inte har en?
Citera
2020-06-07, 14:36
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
Trots att du har en Porsche eller pga du inte har en?

Porsche ??

Skulle aldrig stta min fot i en sketen Porsche. Tramsigare bil fr man leta efter. Typiskt en sn bil som Patrik Sjberg har.
Citera
2020-06-07, 14:44
Medlem
Zaedrewss avatar
Desto dyrare desto bttre! Mste ju vara en bil som signalerar att hr finns det stlar! S inget japanskt skit utan Ferrari, Audi, BMW eller Merca. Bentley funkar vl ocks. D kommer kvinns flockas runt dig. Be om att f ka med en svng. Tyvrr r man sjlv inte dr nnu. Men man fr ju inte ge upp hoppet.
Citera
2020-06-07, 14:46
Medlem
Jag hatar det vidriga i den ytligheten.
Den man som tror han kan bli nt pga en bil -
glm det.
Nu r jag vl "frbrukad" som de sger s min sikt r kanske inte viktig, men vet att det finns mnga kvinnor som avskyr sdan ytlighet.
Men man ser vl inte det/dem s ltt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in