Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2020-06-02, 20:22
  #49
Medlem
Detta är ju den trojanska hästen som SD pratade om redan 2015, dom svarta har bara väntat på tillfälle att få göra upplopp, detta var droppen som fick bägaren att rinna över i USA.
Jag tror inte ens det behövs en droppe i Sverige eller EU, invandrarna följer bara efter i USAs spår.
Kan rent av bli revolution i Amerika tror jag, därför som Trump kanske måste isoleras.
Först Corona och sedan detta, anarki och kommunism går hand i hand, pandemin var ju det perfekta startskottet för demokratins förfall.
Citera
2020-06-02, 20:55
  #50
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intelligentdesign
Ja om t ex svensk polis dödar nån eller ordningsvakter går för långt eller nåt liknande, tror ni vi också kan få upploppsituationer av den typ man sett i usa eller andra ställen som pågår i dagar eller veckor med plundring av butiker och protester och konfrontationer med polis osv?
Inte blev det upplopp när Eric Torell avrättades av svensk polis. Jag har svårt att se att svenskar skulle starta upplopp.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-dods-av-polis
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback