Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-31, 13:41
  #1
Medlem
Hej!

Mina största intressen har länge varit entreprenörskap/företagande och träning. Jag har startat några företag där jag säljer saker online. En som säljer miljövänliga leksaker, en annan som säljer hudvårdsprodukter och nyligen en som säljer e-guider. Jag tappar alltid intresset eftersom den marknad jag går in inte intresserar mig alls. Så nu vill jag kombinera min verksamhet med något jag brinner för, vilket är fitness och träning. Problemet är att jag har ingen aning om vad jag ska göra. Klädmärken eller onlinebutiker som säljer fitnessprodukter och kosttillskott verkar så konkurrenssatta.
Det finns redan en så stor konkurrens inom dessa branscher.

Har ni några tips eller idéer var du ska börja? Jag har funderat på att kanske starta ett instagramkonto som visar några recept och tips för att laga mat hälsosamt för att börja bygga ett följande innan jag fortsätter med ett företag som säljer produkter.

Alla tips är mycket uppskattade!

Tack på förhand, Adam
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback