Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-05-31, 10:50
  #13
Medlem
SoZRandoms avatar
Ska nog sätta mig och studera hur näsan funkar, det verkar ju som att man kan bli täppt på olika sätt.

Det här sitter på något sätt längre in känns det som, och en vanlig täppa så tvingar koksaltlösning i spruta upp de täppt o rensar, men här kände jag att vattnet inte tog sig förbi de täppta, och sen Pressades iväg till något annat ställe, det kom ut i mina öron som sagt, de gjorde rätt ont, men det var ganska mysigt för jag blev snurrig o seg, typ som flummet jag önskar jag hade. Men får ej tyvärr.

Aja, tack för svar, ska tuffa vidare med min dag nu. (läs snorta tjack o dricka sprit i solen hela dagen) väl mött.

PS Fan va tråkigt de har blivit
Citera
2020-05-31, 11:33
  #14
Medlem
BaronRoevpannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoZRandom
Jag tänker också att det låter som inflammation jag med, Nu har vänstra borren dock öppnats och fungerar normalt, så de blir till o dra en lina på momangen.

Har bara fått just denna typ av täpthet. Men just de där hårda gummiaktigta slemmet (se videon) gav mig en känsla av att det kanske var bankat med något ämne som kanske binder sig eller något.

Har både pollen o pälsallergi, har dessutom förminskade näsgångar sen födsel. slipade massa plankor på jobbet i onsdags, de sågspånet fuckade mig. Låter uppenbart som inflammation nu när du sa det.

Men jag hade bihåleinflammation i nästan ett halvt år innan jag "slutade" och började använda rekreationellt, överdrev i mängder.

Men jag fick bara denna känsla med detta gummislem en gång, och nu är de andra gången.


Kanske binder det sig med sågspånet som suttit i länge. Som sagt har täppt o snuvig näsa jämnt, förutom på hösten, då brukar jag klara mig


Jag får känningar i näsan efter ca... 30-35 timmar.
Körde Fre-lör/kväll sen var täppt i morse när jag vaknade tog en lina och så lättade det.

Jag är extremt allergisk mot Gräspollen (Timotej)
alltså.. jag får kortison ibland, så det är rätt illa. Vet ej om gräset har startat ännu?
Men jag får också känningar i näsan av stoft/damm/pollen. blir väldigt lätt rinnig.
Det har jag varit sedan länge.

Men du kompis annars låter det som att den legendariska rövpannan kan var nått för dig

......------- (FB) Guide till sk. Rövpanna! -------......
Citera
2020-05-31, 12:27
  #15
Medlem
Du har inte funderat på att plocka bort näsan (så att den blir mindre täppt)? Du har trots allt en halvmåne som avatarbild. Kolla hur talibanerna gör med kvinnor. Det kanske vore en lösning?

Ditt slem ser inte så konstigt ut(?). Ser ut som vilket förkylningssnor som helst.
Citera
2020-05-31, 23:47
  #16
Medlem
SoZRandoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinmammaspungkulor
Du har inte funderat på att plocka bort näsan (så att den blir mindre täppt)? Du har trots allt en halvmåne som avatarbild. Kolla hur talibanerna gör med kvinnor. Det kanske vore en lösning?

Ditt slem ser inte så konstigt ut(?). Ser ut som vilket förkylningssnor som helst.

Nej
Vad menar du med halvmånen?

Det ända jag lider av när näsan förstörs är att inte förstår vad som hände i min näsa och varför.
Citera
2020-05-31, 23:56
  #17
Medlem
SoZRandoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronRoevpanna
Jag får känningar i näsan efter ca... 30-35 timmar.
Körde Fre-lör/kväll sen var täppt i morse när jag vaknade tog en lina och så lättade det.

Jag är extremt allergisk mot Gräspollen (Timotej)
alltså.. jag får kortison ibland, så det är rätt illa. Vet ej om gräset har startat ännu?
Men jag får också känningar i näsan av stoft/damm/pollen. blir väldigt lätt rinnig.
Det har jag varit sedan länge.

Men du kompis annars låter det som att den legendariska rövpannan kan var nått för dig

......------- (FB) Guide till sk. Rövpanna! -------......


Okej, mja de kan variera, nu kom det från ingenstans. Hade inte runnit innan idag. Du kan tolka din upplevelse hur du vill.

Jag använder inte tjack av nöje tyvärr. Ska läsa guiden ändå, det låter väldigt o manligt att börja med uppleva sitt rus i känsla som inte kan vara riskfritt
Citera
2020-06-25, 07:22
  #18
Medlem
st33rs avatar
Är inte det där typiskt för sånt som e utbankat med nån katinon-rc?

Just det där typiska att man plötsligt kan bli tvärtäppt och snoren börjar rinna som förkylning nästan. Och sen upphör det plötsligt efter ett par timmar och det är borta. Typ gulaktig snor.

Nån som vet vilken substans som brukar ge denna nästan alleriska reaktion. Det är inte tjack iaf.
Citera
2020-06-30, 11:14
  #19
Medlem
Fuzzas avatar
får samma slem som beskrivs vid 4f-3me-@-pvp.men bara snorta som gir full fanskap med slem man måste draga ut ur halsen och nosen med nävarna. blanda i kaffe el fixa en paket att svälja är inte så jävligt. men det är inte helt trevligt då hellre.

så tror som andra den är utbankad

fick näsan öppnad med ljummet vatten i handen och sög det inn med näsan men halsen tog 3-4 timmar ständigt harklade och dragande av slem för det ble lugnt i luftvägarna.
god resa 😋
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback