Citat:
Nu hoppar jag in här igen..... min dotter röker INTE, vi rullar ut henne i sjukhussängen för hon vill ut och få luft i det fina vädret. Jag röker men går en bit ifrån henne då så hon inte blir drabbad. Kan ni bara va snälla och sluta spekulera i hur vårat liv är! Min dotter fyller 15, har många äldre kompisar och jag litar på henne till 100% nu va misstaget att det hoppade in 4 killar i bak när hon själv satt i fram med bälte på sig för att hon skulle sova hemma hos L. Snälla kan ni bara sluta! Och Julias riktig pappa är ingen drogmissbrukare, mitt ex är det nu men va inte det när vi bodde med varandra därför är hn hemlös nu för att jag har inte sånna hos mig och min dotter!
Detta var nog det mest magstarka jag läst hittills och det kommer då från dig som uppger dig för att vara J:s mamma (vilket jag inte betvivlar).
HUR i helv..te kan du lägga skulden på dom fyra killarna som hoppade in i bilen??? Ingen av dom fyra pojkarna körde bilen!!! Alla fyra pojkarna är DÖDA!!!
Du ska skatta dig lycklig över att din J överlevde!
Att ens tillåta sitt 14-åriga barn (ja, man är fortfarande ett BARN vid den åldern) vara ute på nätterna visar på en total brist på omdöme som en förälder ska ha! PUNKT!
Självklart skulle inte heller dessa 16-åriga pojkar ha varit ute mitt i natten men där fick föräldrarna betala högsta möjliga pris för ansvarslösheten vilket du själv slapp!
(Jag har följt tråden men nu kunde jag faktiskt inte låta bli att skriva)!
SKÄMS MÄNNISKA!
Vila i frid pojkar och mina tankar går till närmast anhöriga och vänner 💔.
Jag hoppas att L kommer klara sig men om hon tillfrisknar så pass mycket att det går att ställa henne till svars så är det en självklarhet att hon ska få ett kännbart straff då var hon och ingen annan som framförde bilen och dessutom är en myndig person.