Citat:
Ursprungligen postat av
Pybo
Alltihop är ju bara oerhört tragiskt. Lider med barnens familjer OCH tjejen som körde.
Men vad fan, är det bara jag som undrar varför man låter en 14-åring vara ute och drälla på nätterna med äldre polare?
Jo, jag har själv varit ung och har 2 döttrar i tonåren så jag vet precis hur det kan vara och vilka strider man får ta om tidhållning.
Det var ett event, början på sommaren, de är unga och hormonerna flödar.
Säkert haft tråkigt hela vintern och våren pga COVID-19 och fått hålla sig hemma, som kalvar på grönbete, inte så konstigt alls.
De var inte direkt ute och brände bilar för att de inte hade fritidsgårdar som vissa andra gör..
Citat:
Ursprungligen postat av
Auraluxx
Alltså jag vill bara att hela den här tråden ska raderas och börja om på nytt för det är så många idioter som öppnar munnen innan de ens läst ett enda inlägg.
VAD HAR NI FÖR PROBLEM? DET HAR NÄMNTS SÄKERT 50 GÅNGER NU ATT :
J*LIA SOM ÄR 14 ÅR KÖRDE INTE BILEN. HON ÄR PASSAGERARE.
Samt att hon:
1. Är inte sminkad på sina snapchat uppdateringar, har ni hört talas om fransförlängning? De är permanent i ett par veckor och sitter som 'egna' ögonfransar
2. Hon är 14 år och får uppdatera sin snapchat som är riktad till sina KOMPISAR hur fan hon vill. Klaga på vuxna idioter som uppdaterar sina sidor stup i kvarten innan ni går på ett barn.
L*VISA SOM ÄR 19 ÅR KÖRDE BILEN. BILEN TILLHÖR HENNE/HENNES FAMILJ
Samt att hon:
1. Inte är vaken än, är i ett mycket kritiskt läge och ligger inne på Umeås universitetssjukhus
Jag visste att det finns idioter här, men den här tråden tar nog priset. Fattar inte, är ju mycket jobbigare att gå in och skriva långa idiotiska inlägg än att bara bläddra tillbaka eller SÖKA i tråden? Det finns ju en sökfunktion? Orkar inte med er
Väl talat.