2020-05-27, 02:25
Medlem
Hej, gjort ett inlägg tidigare här angående min huvudvärk som ej släpps, radar upp lite info;

.11 månader konstant värk

.22 år man

. testat, akupunkur, kiropraktor, naprapat, zonterapi, svag medicin, träning, massage, osteopat, mr röntgen, blodprov, bettskena, kollat synen bla bla allt är som det skall där.

. Värken försvinner aldrig, kan vara mildare ibland och ofta ganska grov

. Äter nu magnesium som kostillskott.

Vad fan kan jag göra åt värken? blir riktigt förbannad på att känna smärta varje djävla dag. Hur får jag den försvinna för gott?
Citera
2020-05-27, 03:01
Medlem
AlWpLxdjs avatar
Märker du skillnad om du stoppar i dig acetylsalicylsyra?
Citera
2020-05-27, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlWpLxdj
Märker du skillnad om du stoppar i dig acetylsalicylsyra?
Nej, inget alls, ipren / alvedon nappar inte heller..
Citera
2020-05-27, 03:38
Medlem
kansascityshuffles avatar
Det är mikrocirkulationen i blodet som gör jobbet för att reparera skador och återhämta sig.

Har haft extremt ont i ryggen fått nackspärr osv. Det gick över efter nån dag för att jag vet hur man behandlar det. Googla.
Citera
2020-05-27, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Det är mikrocirkulationen i blodet som gör jobbet för att reparera skador och återhämta sig.

Har haft extremt ont i ryggen fått nackspärr osv. Det gick över efter nån dag för att jag vet hur man behandlar det. Googla.

Hittar knappt någonting om det, skulle du kunna utveckla eller skicka någon länk? tack
Citera
2020-05-27, 04:03
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huvudvarksmannen
Hittar knappt någonting om det, skulle du kunna utveckla eller skicka någon länk? tack

Jag PM:ar dig.

Edit: Det gick inte för att du har skrivit för få inlägg. Nu har du ditt livs bästa tips. Googla/Youtube för vetenskapliga bevis.
Mycket intressant. Finns inslag om stress om hur det täpper igen blodkärl. Klart som fan att hjärtinfarkter kommer på beställning.

Det botar inga sjukdomar. Det återhämtar och reparerar skador och det är lika säkert som att jorden är rund. Över 90% av liknande fall beror på spänningar i muskler. Det som sker är just att spänningarna släpper.

Läkemedelsföretagen hotas av konkurs om alla skulle ha råd men det är skälet till att ingen pratar om det här. Att äga en sån själv är dyr men det finns för uthyrning säkert.

https://www.kroppiobalans.se/bemer-madrass?gclid=EAIaIQobChMI6rCsgfrS6QIVhaMYCh2qawhr EAAYASAAEgLEsfD_BwE
Senast redigerad av kansascityshuffle 2020-05-27 kl. 04:31.
Citera
2020-05-27, 06:25
Medlem
fearreapers avatar
Testa atarax, Bamyl & alvedon då ska du se det lättar.

Citat:
Hej, gjort ett inlägg tidigare här angående min huvudvärk som ej släpps, radar upp lite info;

.11 månader konstant värk

.22 år man

. testat, akupunkur, kiropraktor, naprapat, zonterapi, svag medicin, träning, massage, osteopat, mr röntgen, blodprov, bettskena, kollat synen bla bla allt är som det skall där.

. Värken försvinner aldrig, kan vara mildare ibland och ofta ganska grov

. Äter nu magnesium som kostillskott.

Vad fan kan jag göra åt värken? blir riktigt förbannad på att känna smärta varje djävla dag. Hur får jag den försvinna för gott?
Citera
2020-05-28, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Testa atarax, Bamyl & alvedon då ska du se det lättar.
Okej, antar att det är recept på dessa, hur går jag tillväga för att få doktorn att skriva ut detta? mina erfarenheter är att dem helst inte vill skriva ut någon "seriös" medin åt mig ,får alltid någon svag skit som ej biter på mina problem..
Citera
2020-05-28, 02:22
Medlem
Citat:
Jag PM:ar dig.

Edit: Det gick inte för att du har skrivit för få inlägg. Nu har du ditt livs bästa tips. Googla/Youtube för vetenskapliga bevis.
Mycket intressant. Finns inslag om stress om hur det täpper igen blodkärl. Klart som fan att hjärtinfarkter kommer på beställning.

Det botar inga sjukdomar. Det återhämtar och reparerar skador och det är lika säkert som att jorden är rund. Över 90% av liknande fall beror på spänningar i muskler. Det som sker är just att spänningarna släpper.

Läkemedelsföretagen hotas av konkurs om alla skulle ha råd men det är skälet till att ingen pratar om det här. Att äga en sån själv är dyr men det finns för uthyrning säkert.

https://www.kroppiobalans.se/bemer-madrass?gclid=EAIaIQobChMI6rCsgfrS6QIVhaMYCh2qawhr EAAYASAAEgLEsfD_BwE
Okej tack - intressant, i guess jag skulle behöva besöka den klienten isf för att få den hjälp jag behöver?
Citera
2020-05-28, 03:23
Medlem
fearreapers avatar
Inte bamyl.
Säg du har besvär med migrän & lite ångest så får du Atarax. Alvedon också. Testa & återkom gärna sen till mig.
Citat:
Okej, antar att det är recept på dessa, hur går jag tillväga för att få doktorn att skriva ut detta? mina erfarenheter är att dem helst inte vill skriva ut någon "seriös" medin åt mig ,får alltid någon svag skit som ej biter på mina problem..
Citera
2021-01-03, 17:59
Medlem
Citat:

Vad gjorde du för typ av behandling?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in