Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-26, 16:18
  #1
Medlem
Hej,

Jag började att lära mig svenska förra året. Men jag har aldrig pratat med en person och jag tror att jag kommer att bli bättra snabbt om jag kan prata och lyssna med en svensk person.

Så jag söker jag en person som jag kan prata med via Skype eller en annorlunda program.

Jag är manlig
25
Jobbar som sjuksköterska
Jag giller att gå på gymet, spelar PS4 eller PC.
2020-05-26, 16:35
  #2
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valle187
Hej,

Jag började att lära mig svenska förra året. Men jag har aldrig pratat med en person och jag tror att jag kommer att bli bättra snabbt om jag kan prata och lyssna med en svensk person.

Så jag söker jag en person som jag kan prata med via Skype eller en annorlunda program.

Jag är manlig
25
Jobbar som sjuksköterska
Jag giller att gå på gymet, spelar PS4 eller PC.

Hej Valle.

Berätta mer om dig själv.
Du skriver att du jobbar som sjuksköterska? Det gör jag med. Jag gick i skola för det. Har du gjort det?
2020-05-26, 16:44
  #3
Medlem
FedupFlorences avatar
Och nu tror jag det behövs en SFI-vinkling för att din trådstart ska vara kvar. Det krävs en fråga att prata om.
2020-05-26, 16:51
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle187
Hej,

Jag började att lära mig svenska förra året. Men jag har aldrig pratat med en person och jag tror att jag kommer att bli bättra snabbt om jag kan prata och lyssna med en svensk person.

Så jag söker jag en person som jag kan prata med via Skype eller en annorlunda program.

Jag är manlig
25
Jobbar som sjuksköterska
Jag giller att gå på gymet, spelar PS4 eller PC.

Koppla upp din PC/Ps4 och koppla in headsetet och kör på nätet med nåt kul spel, så kan du träna varje kväll.
2020-05-26, 20:48
  #5
Moderator
Kyrpators avatar
Flashback är i första hand ett diskussionsforum, och inte en kontaktförmedling. Denna tråd låses därför. /Mod.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback