Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2020-06-05, 10:16
  #37
Medlem
Tror inte det har med kvinnor att göra. TS hade nog känt likadant om det var en man han låg med. Innan man har kommit är ju det där fula och äckliga med sex just vad som är kul, men precis efteråt försvinner driften helt medan det äckliga är kvar. Avsky är nog fel ord, men man kan känna sig lite äcklad av vad som precis har skett. Det går ju över snabbt för de flesta normala människor dock.
Citera
2020-06-06, 15:09
  #38
Medlem
dunkel.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenDavis
Så du får bli kåt och knulla runt men kvinnor får inte det utan att du tappar respekt? Har du respekt för dig själv?
Exakt! Det är kvinnans uppgift att hålla igen benen men det lyckas dom bevisligen inte så bra med numera. Gatflickor.

Citat:
Ursprungligen postat av Snartfinsk
Du är som jag, en kvinnoföraktare.
Du vet innerst inne att de inte är värda din uppmärksamhet. När de ligger där så vill du schasa ut dem ur din lägenhet och hoppas på att aldrig se dem igen.
Jag brukar örfila kvinnor hårt under akten och jag njuter av det varje gång. Gör det mig till en kvinnoföraktare?
Citera
2020-06-06, 15:56
  #39
Avstängd
Nja vetefan är rätt normalt att få negativa känslor efteråt

avsky låter lite starkt dock, men det är bara vår psykologi här, helt normalt

själv känner jag mig avtänd och vill vara ifred
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback