2020-05-24, 17:40
Medlem
Sexköp är bara en big deal i kuklandet Sverige haha.
Citera
2020-05-24, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dilutin
Att han mördas tror jag inte, men däremot borde det finnas risk för att han begår självmord på riktigt med ett så omfattande drev.

Besvikelsen efter #metoo m.m. har länge bubblat under ytan och här kom ett gyllene tillfälle serverat på silverfat.

Nu ska mannen få veta sin plats!
Självmord är för losers. Han har alltid sagt att framrutan ska vara större än backspegeln. Upp till bevis för Paolo. Han måste aktivt ignorera alla losers som vill göra karriär på hans misstag. Han får (bildligt) plocka dem en efter en i framtiden.
Citera
2020-05-24, 17:43
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Det är vanligt att ett företag äger 90% av en marknad. Så att säga att "de får göra som de vill - det är ett privat företag" håller inte riktigt, när företaget i princip äger hela marknaden.

Det är inte okej att varken företag eller stater förtrycker våran frihet.

Visst, och det är därför man, trots en relativt fri marknad, har lagar och regler rörande monopol, oligopol, kartellbildning, etc. men är Adlibris och Bokus verkligen så dominerande på marknaden att de berörs av sådana lagar och regler?
Citera
2020-05-24, 17:45
Medlem
islamcultofdeaths avatar
Jag köper alla mina böcker från utländska butiker på nätet. Uppmanar till bojkott mot Adlibris och Bokus. Dessa företag har inga problem med att sälja och sprida islamistisk extremism, men Paolo Roberto måste frysas ut anser dom. Skevt.

Bojkotta Adlibris och Bokus, och alla andra som tagit bort böckerna. Köp era böcker billigare på nätet från utländska aktörer.
Citera
2020-05-24, 17:47
Medlem
Jon.Holmss avatar
Häxjakten på Paolo Roberto har spårat ur fullständigt tycker jag. Tragiskt, men knappast förvånande i landet som styrs av rabiata feminister.
Citera
2020-05-24, 17:57
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Helt rätt liksom. Att utnyttja och köpa en annans kropp är så vidrigt. En signal till andra gubbslem och män som tänker begå liknande brott, ta konsekvenserna. Nu slipper vi se hans skräp i hyllorna.

Det finns hopp för mänskligheten. Det är nästan ingen som verkar bry sig om det här.
Citera
2020-05-24, 17:58
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Häxjakten på Paolo Roberto har spårat ur fullständigt tycker jag. Tragiskt, men knappast förvånande i landet som styrs av rabiata feminister.
Hyenor.
Citera
2020-05-24, 18:06
Medlem
Ringmuskeldofts avatar
Om man rånar människor eller säljer narkotika till ungdomar så blir man bjuden på Pizza och får sparka fotboll med polisen följt av någon morgonsoffa.

Gör man som hingsten, finansmannen, krögaren, entreprenören, kraftkarlen och super-fightern Paolo Roberto nämligen att knulla lite så blir man brännmärkt för livet och fråntagen sina möjligheter till inkomst.

Samhället är sjukt mycket sjukt. Fega jävlar som inte vågar stå upp för den fine och vänlige humanisten Paolo när det blåser. Han som gjort så mycket för landet under alla år lämnas nu i kylan, fy fan !
Citera
2020-05-24, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arvtant
Ja att vara sexköpare är tydligen värre än att vara Hitler, för hans bok går ju att köpa på adlibris till skillnad från Paolo Robertos...

https://www.adlibris.com/se/bok/mein...-9781908538697

Haha. Ja här ser man det bisarra.
Citera
2020-05-24, 18:14
Bannlyst
När kommer bokbålet att äga rum? Det är börja likna en obehaglig form av kommunism. Nazisternas bokbål har fått nya former.
Citera
2020-05-24, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av islamcultofdeath
Jag köper alla mina böcker från utländska butiker på nätet. Uppmanar till bojkott mot Adlibris och Bokus. Dessa företag har inga problem med att sälja och sprida islamistisk extremism, men Paolo Roberto måste frysas ut anser dom. Skevt.

Bojkotta Adlibris och Bokus, och alla andra som tagit bort böckerna. Köp era böcker billigare på nätet från utländska aktörer.

Har du inte fattat att det är FÖRLAGET som dragit in böckerna?
Citera
2020-05-24, 18:57
Medlem
Skrämmande utveckling med tanke på vilka andra böcker dom säljer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in