• 1
  • 2
2020-05-23, 20:00
Medlem
Har kört vape i ett år men kan inte hitta den grymma typen av vape som jag köpte i Kina här i Sverige så tänkte gå över till snus istället. Trots att jag är en vuxen man så tycker jag inte om "vuxen tobakssmak" utan jag gillar fruktsmak etc.
Idag köpte jag min första snusdosa och blev grymt besviken. LYFT tropical breeze. Ingen nikotinkick och tråkigt torra. Fruktsmaken räcker i typ 5 minuter.

Kan någon rekommendera en bra sort som är saftiga med ordentlig smak och mycket nikotin? Har tittat i recencionstråden men inte hittat något som verkar passa.
Citera
2020-05-23, 20:03
Medlem
dwgs avatar
Lössnus annars kan du lägga ner karriären
Citera
2020-05-23, 20:05
Medlem
Du har ju lyft i starkare. Du köpte den värsta av alla smaker. För den smakar inget. Köp den med 3 prickar och heter ice ngt.

Du gillar smak? Då ska du prova Jakobsson. Finns goda smaker. Cola smak, Vatten melon, jenka..

Skulle rekommendera Jakobsson om du vill ha smak.
Citera
2020-05-23, 20:05
Medlem
Om du inte gillar tobakssmak så är nog bästa vägen att köra tobaksfritt. Typ Lyft, Nordic Spirit och de där...
Citera
2020-05-23, 20:10
Medlem
Jakobssons Melon är fruktig och stark, smaken sitter i länge

https://www.snusbolaget.se/jakobsson...g-portionssnus
Citera
2020-05-23, 20:10
Medlem
Dopis avatar
I snus är det tobak.
I lyft är det nikotin och kallas för nikotinpåse
Citera
2020-05-23, 20:16
Medlem
NissanMicra1988K10s avatar
På min tid som Volvo raggare så köpte vi tugg tobak och lekte rena rama Wester.
Citera
2020-05-23, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aktien
Om du inte gillar tobakssmak så är nog bästa vägen att köra tobaksfritt. Typ Lyft, Nordic Spirit och de där...
Dock är påsarna efter de är använda riktigt vidriga att ha i munnen. Blir som ett slags tugummi fast åt något annat håll. Nä fyfan.

Vem fick för sig att ta bort tobaken från snuset? Måste varit någon riktigt bögig jävel.
Citera
2020-05-23, 20:25
Medlem
Jag började med catch spearmint, smakar som tuggummi (bokstavligt talat) är absolut inte torra och smaken sitter i MYCKET länge, dock mini mini. Så man kan behöva ta två eller fler på en gång.

Nu snusar jag Göteborgs rapé lingon. 👌🏼
Senast redigerad av karinmalin 2020-05-23 kl. 20:28.
Citera
2020-05-23, 20:38
Medlem
finnsingenguds avatar
Ja någon har redan skrivit om melonsnuset, och visst fan är det gott även om man blir trött på smaken efter några dosor. Samma företag gör även snus som smakar jenka-tuggummi. Gillade den när jag var yngre.
Jakobssons Wintergreen Strong
Citera
2020-05-23, 22:01
Medlem
tastass avatar
Skruf tranbär, om den fortfarande saluförs.
Citera
2020-05-23, 23:06
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NissanMicra1988K10
På min tid som Volvo raggare så köpte vi tugg tobak och lekte rena rama Wester.
Är det något du har hållt inom dig länge som en höjdpunkt i ditt liv och kände att det var hög tid att dela med dig förlorade minnen som bonde?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in