Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-05-22, 13:29
  #13
Medlem
1. Ring skatteverket och tala om vad du heter och var du bor så kan du få reda på ditt personnummer.

2. Gå till banken och sätt in pengarna från spargrisen.

3. Invänta att nationella insatsstyrkan bryter sig in i din lägenhet på skatteverkets uppdrag.
Citera
2020-05-22, 13:41
  #14
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apansiktet
Jag sitter på en bunt kontanter och tänkte besöka banken men jag har inte något leg och har glömt personnumret på mig själv men jag vet vart pengarna ska. Det gäller 800:-.

Har du glömt ditt eget person nr🤔
Varför ens sätta in 800 kr? Dom går väl ändå snart åt till annat? Är väl ingen idé att lägga energi på att sätta in en sådan liten summa😬
Citera
2020-05-22, 16:59
  #15
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felstavaren
Lol, 800 kr är ju typ en veckohandling på Willys. Använd dem bara till något du ändå hade tänkt lägga pengar på och spara igen det på barnbidraget istället.

Jag tror de skämtar bara. 800:- är växelpengar. Ge dem till en kompis och be dem swisha dig.
Citera
2020-05-22, 17:08
  #16
Medlem
Bucketshops avatar
Kom igen, trådens ämne är hur man får in pengar på ett bankkonto utan att skatteverket lägger sig i.

ot raderat

//mod
Citera
2020-05-22, 17:11
  #17
Medlem
galen_indies avatar
Insättningar och uttag på automat lär ju inte redovisas från banken till Skatteverket såvida det inte är uppseendeväckande belopp eller du har någon slags span på dig och/eller ditt konto.
Citera
2020-05-22, 17:46
  #18
Medlem
Ge stålarna till en polare och be honom swisha dej 800 spänn med meddleandet "Tack för lånet sötnos 💗💗💗"
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback