Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2020-05-22, 10:21
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Känns det bra att ha försvarat Stefan Löfven? Är det livmodern som tar över och säger åt dig att göra det? Jag har i jobbet stött på dessa livmodersresonemang. Då har jag velat utbrista "och där tog visst livmodern över".
'
Om du har googlat vet att det inte är normalt att ha epichantal folds. Det är en missbildning som finns hos mongolider, autister och människor med fetal alcohole syndrom. Så vad pratar vi om? Vad är din poäng?

Du saknar helt argument för att steffe skulle se ut som en normal svensk man. Vi har starka argument som påpekar hans obefintliga överläpp (en ren missbildning) och hans epichantal folds (ytterligare en ren missbildning). Googla stefan som tonåring och du får upp ett kort där missbildningarna är ännu tydligare.
Att stefan har ölmage som andra män i hans ålder får honom inte att se ut som en normal man.

Vi ställer inte diagnoser på flashback. Försök få ut pengar av försäkringskassan för något som skrivs här. Vi påpekar att Steffe med all säkerhet har "fetal alcohole syndrome" med det utseendet.
Att du refererar till dig själv som "vi" är stor humor. Och jag försvarar inte SL. Om SL skulle lida av FAS - vilket han inte gör - så vore det varken ett brott , eller hans eget fel och därmed inget som behöver försvaras.
Citera
2020-05-24, 07:53
  #26
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Att du refererar till dig själv som "vi" är stor humor. Och jag försvarar inte SL. Om SL skulle lida av FAS - vilket han inte gör - så vore det varken ett brott , eller hans eget fel och därmed inget som behöver försvaras.
Jag skriver vi då jag inte är ensam i tråden att påpeka att steffe med all säkerhet har "fetal alcohole syndrome".

Skulle han lida av FAS -" vilket han inte gör" Fantastiskt starka argument.

Ingen har påstått att det är ett brott eller hans eget fel. Om han har FAS så beror det på att hans mor drack under graviditeten. (återigen förvarar du honom mot icke existerande anklagelser).

Däremot gör det honom antagligen fullständigt olämplig som statsminister. Och som av en händelse är han så dum att folk skrattar åt honom när han uttalar sig om Krister Pettersson eller problemen i förorten.
Citera
2020-05-24, 21:57
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Jag skriver vi då jag inte är ensam i tråden att påpeka att steffe med all säkerhet har "fetal alcohole syndrome".

Skulle han lida av FAS -" vilket han inte gör" Fantastiskt starka argument.

Ingen har påstått att det är ett brott eller hans eget fel. Om han har FAS så beror det på att hans mor drack under graviditeten. (återigen förvarar du honom mot icke existerande anklagelser).

Däremot gör det honom antagligen fullständigt olämplig som statsminister. Och som av en händelse är han så dum att folk skrattar åt honom när han uttalar sig om Krister Pettersson eller problemen i förorten.
Du har själv inga starka argument för för SL:s FAS. Det är bara du, tillsammans med ett par foliehattar av samma slag, som påstår det. Förresten finns det ingen som skrattar år SL idag. Du och andra SD:are må ha era åsikter om SL , precis som ni hade om FR. Han var ju "mulatt, slavättling och rasförrädare" enligt er. Alltså er som driver hatkampanjer mot alla politiker som inte är Jimmie Å. Vet du ens vad det innebär att vara född med FAS? Man kan på sin höjd jobba på Samhall.
Citera
2020-05-27, 22:31
  #28
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Du har själv inga starka argument för för SL:s FAS. Det är bara du, tillsammans med ett par foliehattar av samma slag, som påstår det. Förresten finns det ingen som skrattar år SL idag. Du och andra SD:are må ha era åsikter om SL , precis som ni hade om FR. Han var ju "mulatt, slavättling och rasförrädare" enligt er. Alltså er som driver hatkampanjer mot alla politiker som inte är Jimmie Å. Vet du ens vad det innebär att vara född med FAS? Man kan på sin höjd jobba på Samhall.
Hon är verkligen påfallande lik groggnäsan faktiskt.
Ser ut som någon photoshoppad variant av vår älskade "stassminister".
Du arma land, vart är vi på väg...
__________________
Senast redigerad av Rimbert 2020-05-27 kl. 22:49.
Citera
2020-05-31, 19:50
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Hon är verkligen påfallande lik groggnäsan faktiskt.
Ser ut som någon photoshoppad variant av vår älskade "stassminister".
Du arma land, vart är vi på väg...
Hon kanske är lik Löfven, till utseendet. Men varför skulle det vara ett problem?
Citera
2021-11-10, 17:39
  #30
Medlem
welcometorealitys avatar
Jag tycker att hon ser ut som en före detta pundare faktiskt, hon har säkert levt ett hårt liv innan..



https://static-cdn.sr.se/images/83/0...reset=1024x576
Citera
2022-01-09, 22:31
  #31
Medlem
LillTurkens avatar
Möjligt att hon är hans lillasyster. Jag kom på vem Stefans riktiga mamma är nu idag. Jag kollade Emil i Lönneberga. Och då kom jag på vem Stefans riktiga mamma är. Hon som inte ville ha honom. Kommandoran. Det är ju Stefans mamma. Hon tyckte om korv hon med. När Emil gjorde stora tabberaset i Katthult så fångade han ju Kommandoran i varggropen. Genom att locka med en korv.

För er som inte minns hur Kommandoran såg ut. https://www.maipenrai.se/forum/uploa...bbe92d6a16.jpg
Helvete, Stefan är ju mamma upp i dagen. Och den andra efterblivna ungen på bilden nedanför vet ni ju vem det är. Fyfan. Och dessa människor låter dom gå fritt och göra vadfan dom vill. Det är ju skådespeleri alltihopa.
Citera
2022-01-19, 14:01
  #32
Medlem
Knut-Annes avatar
För att sammanfatta lite.
  • Hennes morsa söp antagligen under graviditeten.
  • Det gjorde Stefans morsa också.
  • Stefan är ett hittebarn, han kan vara hennes bror.
  • Hon och Di Leva är kanske släkt.
  • Malena söp när hon väntade Greta.
  • Hon har fint hår.
  • Hon är ännu inte ordförande.
  • Hon ser manhaftig ut.
  • Hon är kanske inte en hon utan en hen.
  • Hon som spelade kommandoran kan vara modern.
Citera
2022-01-19, 20:02
  #33
Medlem
Kul att andra haft samma tankegång. Men det ligger faktiskt till så att Stefan kallar sig Susanne när han transar.
Citera
2022-01-20, 07:17
  #34
Medlem
Epimaness avatar
Avsaknaden av "snorränna" är också ett tecken som Stefan Löfven har.
Citera
2022-01-20, 07:28
  #35
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
För att sammanfatta lite.
  • Hennes morsa söp antagligen under graviditeten.
  • Det gjorde Stefans morsa också.
  • Stefan är ett hittebarn, han kan vara hennes bror.
  • Hon och Di Leva är kanske släkt.
  • Malena söp när hon väntade Greta.
  • Hon har fint hår.
  • Hon är ännu inte ordförande.
  • Hon ser manhaftig ut.
  • Hon är kanske inte en hon utan en hen.
  • Hon som spelade kommandoran kan vara modern.

Fast Di Levas mamma är judinna. Varken Löfven eller Gidesson är av juldikt blod.
Citera
2022-01-20, 08:25
  #36
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Fast Di Levas mamma är judinna. Varken Löfven eller Gidesson är av juldikt blod.
Attans då föll den punkten bort.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback