Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2020-05-22, 22:43
  #73
Medlem
En som tjänar mycke pengar . Över 185 lång och lite dum. Helst chef

Sen är det ju kvinnan som gör mannen så ja lite lotteri om man blir man 🤔
__________________
Senast redigerad av troligengud 2020-05-22 kl. 22:49.
Citera
2020-05-23, 00:21
  #74
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
En Paolo Roberto.
Många har räknat upp många jävligt macho synonymer och Paolo stämmer inte in på någon av dom.
Citera
2020-05-23, 16:17
  #75
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hotenzialover
Du talar som att alla vore likadana! Min karl är en riktig man! Känns som du kollat för mycke film och drömmer om en typisk jason statham elle Bruce Willis! Men newsflash alla är inte såna! Men tro faktiskt sanningen mer är donal Trump och boy george!


Har man sett en, så har man sett alla. Så enkelt är det. Varje ras har sina egenheter, och den svenske penisbäraren är som han är - En tönt !
Citera
2020-05-23, 20:22
  #76
Medlem
Naknekejsarens avatar
Kvinnor definerar väl det, då menar jag inte genom ord utan genom att välja ut. Sedan lyfter andra män upp, i efterhand, dessa riktiga män som förebilder.

Ett alternativt narrativ vore att män väljer ut sina förebilder och ledare och kvinnor, i efterhand, känner åtrå för dessa män. Jag känner dock inte att denna verklighetsbeskrivning stämmer överrens med mina betraktelser av verkligheten.

Både män och kvinnor tycks känna obehag i att erkänna kvinnan som främsta aktör i att skapa manlighetsidealet.

Man pratar om mäns ohälsosamma skönhetsideal, men lite om hur kvinnor är med att skapa verkligheten genom sexuell selektion.

Tror det beror på att kvinnor är obekvämma med iden om att de har makt att skapa verkligheten, och män är obekvämma med att erkänna att de, i vissa situationer, saknar makt.
Citera
2020-05-29, 20:28
  #77
Medlem
KaptenJokkapekkas avatar
En man är en man helt enkelt! En som tar hand om sin skit och skiter i andra! Som inte lägger all sin energi på sitta och grunna på om andra gör fel och dyligt! Som tar hand om sin familj och hjälper sin käraste med "omanliga" saker! Som mer än gärna låter sin dotter smycka ut en till en fjollig prinsessa för man är säker på att de inte kommer förvandla en till en skinkis! Som kan ha långt hår, hål i öronen och lite för tajta jeans utan och frukta glopord som skulle tyda på omanlighet!

Helt enkelt, en sån som jag! 😉
Citera
2020-06-28, 20:48
  #78
Medlem
En som gör vad han vill och känner så mycket som möjligt samtidigt som han söker bekräftelse hos andra så lite som möjligt.
Citera
2020-06-28, 20:50
  #79
Medlem
Arnold Schwarznegger.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback