Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-06-09, 13:11
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av persona.von.grata
Samma här. Bor du nära mig? Jag har funderat på att försöka kontakta dom. Kanske Morsekod med en laserpekare. Jag tror inte på rymdvarelser.
Vet du något viktigt som ingen annan vet eller kan du något som ingen annan kan? tror de är ute efter speciela människor som tänker olika från andra och med förmågor med medvetande eller något sånt. Vet att dom är väldigt kraftfulla denna grupp(er?) och över hela världen jobbar tillsammans. dom har internet bots /människor som jobbar för dom och kan göra vad de vill. de kan använda något som hör in till din hjärna i några timmar sen vet de dinna tankar de nästa dagarna.o mer. om du tänker på något våldsamt så kan de göra det värre så kontrollera dina tankar o dig starkt så de ej kan göra något. jag var hos en butik som de visste att jag skulle dit redan innan jag visste och bytte personen som jobba där med en pschycopat såg det i hennes ögon och hon låtsades som allt var vanligt..vad hände med de förra jobbarna
__________________
Senast redigerad av HackForums 2021-06-09 kl. 13:52.
Citera
2021-06-09, 13:18
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gretasgodeman
Jag har pratat med flera andra i Stockholm som upplever samma sak. När man tidigare hörde kanske 1-2 helikoptrar per dag så har detta ökat till minst 5 ggr. Det handlar om lågt flygande helikoptrar av olika slag och färger..

Varför?

Är det ambulanshelikoptrar som forslar covidsjuka till krematorier?
Polishelikoptrar som ser till att folk håller 2-metersrekommentationen?
Säpo som strålar meningsmotståndare med portabla 5G-gevär?
All of the above..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback