2020-05-17, 23:17
Medlem
RyanBroslings avatar
Hej,

Jag har problem med att logga in på SEB på mobilen, efter att jag har knappat in BankId så kommer felmeddelande upp. Googlar jag på SEB och försöker gå in på länken laddar inte ens sidan, allt är helt dött någon annan som har samma problem?
Citera
2020-05-17, 23:20
Medlem
RobieBwois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RyanBrosling
Hej,

Jag har problem med att logga in på SEB på mobilen, efter att jag har knappat in BankId så kommer felmeddelande upp. Googlar jag på SEB och försöker gå in på länken laddar inte ens sidan, allt är helt dött någon annan som har samma problem?

Söker jag på SEB driftinfo på google så kommer länken fram till deras driftinfo som inte fungerar men under länken så står det:

"Driftinformation. Tekniska problem med inloggning på internetbanken och i vår app. 2020-05-17."
Citera
2020-05-17, 23:20
Medlem
jbswebecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RyanBrosling
Hej,

Den verkar faktiskt ligga nere https://downforeveryoneorjustme.com/seb.se de kanske passar på att göra underhåll så här en Söndag.
Citera
2020-05-17, 23:23
Medlem
RyanBroslings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi
Söker jag på SEB driftinfo på google så kommer länken fram till deras driftinfo som inte fungerar men under länken så står det:

"Driftinformation. Tekniska problem med inloggning på internetbanken och i vår app. 2020-05-17."

Citat:
Ursprungligen postat av jbswebeck
Den verkar faktiskt ligga nere https://downforeveryoneorjustme.com/seb.se de kanske passar på att göra underhåll så här en Söndag.

Okej tack för era svar!
Citera
2020-05-18, 01:28
Medlem
"Bankstrul" var och varannan dag nu. Spännande
Citera
2020-05-18, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autobahn76
"Bankstrul" var och varannan dag nu. Spännande

Ännu mer spännande är agendan bakom dina upprepade försök att sprida osäkerhet och misstro.
Citera
2020-05-18, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engineer
Ännu mer spännande är agendan bakom dina upprepade försök att sprida osäkerhet och misstro.

Det behövs ingen agenda, det sköter bankerna, kortbolagen, BankID och Swish så bra själva.
Citera
2020-05-18, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av d.eriksson
Det behövs ingen agenda, det sköter bankerna, kortbolagen, BankID och Swish så bra själva.

Japp. Tack för att du svarade åt mig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in