Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2020-05-16, 19:57
  #37
Medlem
Enok1Halvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Kollade också igenom papperskorgen och din tråd ligger där klart synlig.

Om du bläddrar i sidorna i papperskorgen tills du kommer till det datumet när tråden korgades så ligger den på det datumet och klockslaget.

Det står inte något om lågt inlägg heller.

Det är rubriken som är felaktig (se förklaring i mitt tidigare inlägg.)
Den fanns då inte i går när jag sökte, möjligt att Mod lucky har lagt tillbaka den tyvärr ingen screenshot på det, men frågan kvarstår är det låg nivå på att ställa ett bolag i Aktieforum som mitt screenshot?
Citera
2020-05-16, 20:10
  #38
Moderator
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enok1Halvar
Den fanns då inte i går när jag sökte, möjligt att Mod lucky har lagt tillbaka den tyvärr ingen screenshot på det, men frågan kvarstår är det låg nivå på att ställa ett bolag i Aktieforum som mitt screenshot?

Frågan kvarstår var du har fått låg nivå från. Ingen förutom du har nämnt något om låg nivå. Är det någon form av omedveten självkännedom?

En annan fråga som kvarstår är också hur du kan fås att begripa att du inte följde de riktlinjer som finns för delforumet aktier för hur en trådrubrik ska vara uppbyggd. Det är sannolikt en omöjlig uppgift men måhända kan det trilla ner en pollett hos dig idag?

En fråga som dock faktiskt inte kvarstår är huruvida tråden har raderats. Det har den inte. Det faktum att du inte hittade den är alltså inte samma sak som att tråden raderats. Finns det en chans att du begriper detta?
Citera
2020-05-16, 20:13
  #39
Medlem
Enok1Halvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Frågan kvarstår var du har fått låg nivå från. Ingen förutom du har nämnt något om låg nivå. Är det någon form av omedveten självkännedom?

En annan fråga som kvarstår är också hur du kan fås att begripa att du inte följde de riktlinjer som finns för delforumet aktier för hur en trådrubrik ska vara uppbyggd. Det är sannolikt en omöjlig uppgift men måhända kan det trilla ner en pollett hos dig idag?

En fråga som dock faktiskt inte kvarstår är huruvida tråden har raderats. Det har den inte. Det faktum att du inte hittade den är alltså inte samma sak som att tråden raderats. Finns det en chans att du begriper detta?
Tråden slängdes av LUCKY MED MOTIVERING LÅG NIVÅ Hur svårt är det att fatta
om ni mods orkar söka lite istället för att ryggdunka
Citera
2020-05-16, 20:19
  #40
Moderator
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enok1Halvar
Tråden slängdes av LUCKY MED MOTIVERING LÅG NIVÅ Hur svårt är det att fatta
om ni mods orkar söka lite istället för att ryggdunka

Det står inte i korgningsmeddelandet i alla fall. Och nej, det har inte raderats eller ändrats. En moderator kan inte ändra, radera eller flytta några inlägg utan att det syns för alla andra moderatorer.
Citera
2020-05-16, 21:29
  #41
Medlem
Enok1Halvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enok1Halvar
Tråden slängdes av LUCKY MED MOTIVERING LÅG NIVÅ Hur svårt är det att fatta
om ni mods orkar söka lite istället för att ryggdunka
Vad för annan orsak skulle Lucky skicka denna till papperskorgen tror ni som tror
jag har och vet att det var LÅG NIVÅ som Lucky skickade tråden till Pappaerskorgen Hen vet åx det men ok, ni tror mer på en Mod ,zo go for that
Citera
2020-05-17, 01:22
  #42
Moderator
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enok1Halvar
Vad för annan orsak skulle Lucky skicka denna till papperskorgen tror ni som tror

Det finns ingen som behöver tro något. Alla (med undantag av dig) vet varför den korgades, den följde inte riktlinjerna för delforumet.

Citat:
Ursprungligen postat av Enok1Halvar
jag har och vet att det var LÅG NIVÅ som Lucky skickade tråden till Pappaerskorgen Hen vet åx det men ok, ni tror mer på en Mod ,zo go for that

Om det gör dig gladare kan vi säga att det var låg nivå att inte du förmådde följa riktlinjerna. Är det ok då? Det var låg nivå på din tråd eftersom du inte följde riktlinjerna.

Och ja, givetvis tror jag mer på en moderator när jag själv dessutom kan verifiera skeendena i tråden.
Citera
2020-05-17, 05:58
  #43
Medlem
Det här är alltså reglerna i delforumet. Följ vår rubrikstandard, annars ändrar vi rubriken till vår standard.

Det borde väl stå att rubriken måste följa standarden för att släppas fram?

(FB) Regler för forumet Aktier

Citat:
När det gäller nya bolag som inte har någon tråd så tillåter vi dem, efter granskning, och försäkrar oss samtidigt om att rubriken följer vår rubrikstandard (Bolagsnamn - kortnamn). Exempel:

(FB) Volvo - VOLV A - VOLV B

Om inte, så ändrar vi rubriken till vår standard.
Citera
2020-05-17, 06:27
  #44
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enok1Halvar
Vad för annan orsak skulle Lucky skicka denna till papperskorgen tror ni som tror
jag har och vet att det var LÅG NIVÅ som Lucky skickade tråden till Pappaerskorgen Hen vet åx det men ok, ni tror mer på en Mod ,zo go for that

Den papperskorgades för att den inte följde forumdelens riktlinjer rubrikmässigt. Du har fått det förklarat för dig upprepade gånger, via bevis också. Vad är svårt att förstå?

Rubriken höll inte bara låg nivå, den var direkt felaktig.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback