Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-05-15, 20:38
  #1
Medlem
Enok1Halvars avatar
Efter en del frågor och ,ok tack till Najas som gav mig chansen att peka åt rätt håll
Har försökt få till ett Bolag under Aktier ,Clemendo, North Chemical AB men en Mod verkar ha en egen Agenda kanske äger denne mod aktier i konkurrerande bolag, skickar mitt inlägg till Papperskorgen med motivering lågt inlägg ?
Denne mod har åxå raderat tråden som denne skickat till papperskorgen för att inte visa sin korkade skalle hur dumt det var, tyvärr för denne mod så har jag printscreen så det var väl inte så bra för denne mods i fråga,är detta ok från en mod?
https://imgshare.io/image/cl.NNM08c
Citera
2020-05-15, 20:49
  #2
Moderator
najass avatar
OK, nu har jag flyttat tråden rätt från Viktiga meddelande till delforumet Klagomål & Kritik...

Satte som rubrik Klagomål på The Lucky (läste du ens instruktionerna? Hur är det möjligt att missa allt detta?)

Hur var det nu med instruktionerna, du skulle ju posta PM-konversationen. Hävdar du alltså att någon annan raderat den?
Citera
2020-05-15, 20:51
  #3
Moderator
najass avatar
För övrigt så undrar jag varför du tror att tråden är raderad, den är ju korgad precis som alla andra felaktiga trådar. Ligger i papperskorgen för allmän beskådan: (FB) North Chemical AB
Citera
2020-05-15, 20:53
  #4
Moderator
najass avatar
Ett tips är också att läsa riktlinjerna för just Delforumet Aktier: (FB) Regler för forumet Aktier

Det hjälper dig kanske att förstå varför trådarna korgas?
Citera
2020-05-15, 21:49
  #5
Moderator
TheLuckys avatar
Najas har har svarat på klagomålet på varför inlägget korgats. Men det bör ju också komma från mig. Svarar nu detsamma.

Vi mod kan inte leta efter kortnamnet på aktier och annat för att ett ett inlägg ska godkännas. I forumet aktier råder strängare regler och allt finns att läsa på viktigt.

/TheLucky
__________________
Senast redigerad av TheLucky 2020-05-15 kl. 21:55.
Citera
2020-05-15, 21:54
  #6
Medlem
Enok1Halvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Najas har har svarat på klagomålet på varför inlägget korgats. Men det bör ju också komma från mig. Svarar nu.
Och svaret är?
Citera
2020-05-15, 21:57
  #7
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enok1Halvar
Och svaret är?

Kort svar: vi mod ska inte ändra trådstartar för att en tråd ska passa in i de regler som gäller.
Citera
2020-05-15, 21:58
  #8
Medlem
Enok1Halvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
För övrigt så undrar jag varför du tror att tråden är raderad, den är ju korgad precis som alla andra felaktiga trådar. Ligger i papperskorgen för allmän beskådan: (FB) North Chemical AB
Den var raderad återinsatt av vem, se min post
Citera
2020-05-15, 21:59
  #9
Medlem
Enok1Halvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Kort svar: vi mod ska inte ändra trådstartar för att en tråd ska passa in i de regler som gäller.
Än en gång kör denne mod sin egen agenda
vad var felet med min tråd fråga jag?
Citera
2020-05-15, 22:02
  #10
Medlem
Enok1Halvars avatar
Uselt modererat av mods som vanligt,ryggar fegryggar , varför togs tråden bort från papperskorgen av dig
Citera
2020-05-15, 22:03
  #11
Moderator
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enok1Halvar
Den var raderad återinsatt av vem, se min post

Nej den har aldrig varit raderad, och därför inte heller återinsatt. Vi kan inte göra åtgärder utan att de lämnar spår som alla moderatorer kan se. I trådhistoriken över den tråden så finns det endast 2 moderatorsåtgärder, båda av TheLucky.

2020-05-11, kl 23:01 Godkändes tråden
2020-05-11, kl 23:02 papperskorgades den
Citera
2020-05-15, 22:03
  #12
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enok1Halvar
Uselt modererat av mods som vanligt,ryggar fegryggar , varför togs tråden bort från papperskorgen av dig

Det står tydliga direktiv vad som gäller i aktier. Klarar du inte detta kan jag inte hjälpa dig mer.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback