Haha, jag tror många trollar henne där man ber henne äta skräpmat.
Hon vill ju det själv samtidigt som hon försöker förminska det hela, "är inte ens hungrig", "äter inget mer idag fören ikväll" och det där med att det alltid är "brunch".
Ang det sistnämnda, brunchen, så låter det mer i min värld som att det är en ursäkt för att kunna äta middag några timmar senare med gott samvete.
Hennes söner för att börja med den äldsta är ändå stabil, han är den som tar hand om hushållet till vis del, diskar, hämtar STÄNDIGT saker som glömts till dvs mukbangs och lives.
Han är en typ av butler kan man säga då hanns bröder, alla med olika pappor, är fem år i huvudet som Maria själv sagt, HAHA!
Men jag tror inte han jobbar, fast är osäker, är en redig snubbe annars vad det verkar som!
Andreas, mellanbrodern, bor i egen lägenhet och har ett jobb som jag fattat det men är väl lite udda, kraftiga utbrott när han bodde hemma som kunnats höra i bakgrunden på visa mukbangvideos haha.
David, jättebäbisen, kan man skriva en novell om, han blev ironiskt nog blivit bättre i sitt tal för att sedan gå tillbaka till sina talsvårigheter.
Men talet återspeglar den lättare utvecklingsstörning han tycks ha vilket Maria nog upplever likadant fast på så vis att han får gå hemma på heltid, inget jobb eller aktivitet alls, iaf inte vad jag hört om.
Som ex på hanns grad utav hanns lättare utvecklingsstörning så ska ha nu, nyss 18år gammal, lära sig engelska vilket är på en fruktansvärd låg nivå, tex - "I like food".
Absolut en början men jag vill tro att det kommer stanna där vid enstaka ord och aldrig fula meningar eller en konversation överhuvudtaget.