Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-12-11, 23:58
  #133
Medlem
Det är inget fel med att spela tv-spel som 35 åring.

Varför skulle det vara det?

Jag hade bara gillat om jag hade hade en kille som gilla tv-spel. Det är roligt att kolla på och att spela tillsammans.
Citera
2020-12-12, 00:05
  #134
Medlem
Questioneers avatar
Skit i såna tjejer, det visar ju bara att de enbart letar efter bimbos. Gör det som gör dig glad, sluta bry dig om vad andra tycker, du lever bara en gång
Citera
2020-12-12, 00:07
  #135
Medlem
Charlemanges avatar
Närmar mig 60 började på 80 talet med svartvit skärm och typ table tennis och liknande som fanns på den tiden. Det stora var ju grabbens leksaker som pappa var med och höll koll på som Sega mega drive i början på 90 talet sedan ps 1 1995 wow . Så har det rullat på så nu har pappa egen maskin så klart en ps4 blir ps5 nästa år .Spelar fps mmo sport spel strategi mm.
Vr med ibland racing ja ratt m pedaler och racing stol headset .
Citera
2020-12-12, 00:10
  #136
Medlem
Questioneers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Pratar? Jag har inte sagt något. Shack, det kan hända att du är bra på det men det är inte jag. Brännboll och kubb är åxå något barn leker med. Gillar inte duvor heller, park finns inte här är skog och vad småflickor leker med vet jag inte
Vad har du för hobbies då? Runkar du till porr 24/7, är det ditt hobby?
Citera
2020-12-12, 00:24
  #137
Medlem
Du är 35 nu. Om du ser fram i tiden tills du är 50, och du fortfarande sitter där och spelar NBA 2040. Säg att du fortfarande blir dunkad på av smågrabnar som vuxit upp i Korea med Sony kontroller i livmodern. Kommer du orka det?

Jag är 28 och spelar ibland. Tanken på att va 50 och inte riktigt ha kommit någonvart känns rätt ångestladdad faktiskt. Jag spelar dock själv och har inga vänner så kanske e de.
__________________
Senast redigerad av fr0g 2020-12-12 kl. 00:28.
Citera
2020-12-12, 00:47
  #138
Avstängd
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hulkenhogan
Halloj, är 35 år och spelar tv-spel, mestadels NBA och GTA nu för tillfället, iallafall så fällde en tjejpolare denna kommentaren idag : " gud så patetiskt att spela tv-spel i din ålder!".. eh okej tänkte jag, är det verkligen så patetiskt, är tv-spel bara för barn och unga? Vad tycker ni? Ålder på er andra gamers?

35 och tjejpolare?? okej.. om du knullar henne och hon ser något mellan er, så är det säkert för att hon tycker du kunde lagt de stålarna på henne istället för på det där dumma spelet. En resursfråga helt enkelt.

Citera
2020-12-12, 08:16
  #139
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av nornaa
Det är inget fel med att spela tv-spel som 35 åring.

Varför skulle det vara det?

Jag hade bara gillat om jag hade hade en kille som gilla tv-spel. Det är roligt att kolla på och att spela tillsammans.


Instämmer
Citera
2020-12-12, 08:24
  #140
Medlem
Att spela spel är mer aktivt än att se på film. Men det är mindre aktivt än att gå på promenad eller meka med bilen.

Spelar man spel istället för att se på film under lika många timmar som folk normalt spenderar framför TVn är det knappast dåligt.

Spelar man spel dygnet runt istället för att göra annat är det knappast bra.
Citera
2020-12-29, 02:38
  #141
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DefactoAnarki
Att spela spel är mer aktivt än att se på film. Men det är mindre aktivt än att gå på promenad eller meka med bilen.

Spelar man spel istället för att se på film under lika många timmar som folk normalt spenderar framför TVn är det knappast dåligt.

Om man gillar se film mer än spela då?
Citera
2020-12-29, 07:36
  #142
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nornaa
Om man gillar se film mer än spela då?

Då är det kanske bra att göra något annat som aktiverar en emellanåt.

Inget fel på att vara passiv ibland.

Men det är mer passivt att se på film än att spela spel.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback