Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-11, 18:05
  #1
Medlem
sasos avatar
han pratar om supermänniskan, vad är det?

någon som fattar vad den där killen pratar om?
Citera
2020-05-11, 19:38
  #2
Medlem
Asmodeusvults avatar
Din filur känner jag inte igen namnet på.

Übermensch, däremot, är ett begrepp som är mest känt från Friedrich Nietzsches bok Så talade Zarathustra.
Citera
2020-05-11, 19:40
  #3
Medlem
FruStormuftis avatar
Han kan ha en psykos eller fantiserar i sin ensamhet.
Är det Carl Bildt?
Citera
2020-05-19, 17:32
  #4
Medlem
SvaMp_s avatar
Killen dyker upp som sponsrad i min facebook feed, pratar om hur han spenderat 1.5miljoner genom att gå med i amerikanska sektgrejer.

Undrar lite också vem det där är...
Citera
2020-05-22, 23:23
  #5
Medlem
Jag trodde först det var en MLM pajas. Men nu verkar det mer som att han är en kopia av Johannes Hansen.

Flugit till USA, gått en 12-mån utbildning för mental hälsa för 1 miljon kronor och nu selfclaimat sig som en guru i Sverige för att tjäna tillbaka sina pengar.
Citera
2020-05-23, 10:49
  #6
Medlem
Det ryktas att han är 30 år och bor i en bostadsrätt på 74 kvm i Kronobergsparken i Stockholm. Initierade källor påstår att han fyller 31 år den 19 februari 2021.
Citera
2023-01-31, 09:37
  #7
Medlem
Han har bra övertalnings förmåga men det är få saker i det han pratar om som fungerar. Han har lyckats med pratatet och blivit rik. Kan tänka mig att många har gått på med den euforiska snacket och avbetalar skullder i många år framåt. Såklart att det är bra att bli positiv och alla pratar idag om attraktionslagen men utan systematisk aktion är det en dröm som vi vet allihopa. Är på ett sätt avvundsjuk på hur bra är han att prata och lyfta tip små saker som ska ändra ditt liv. Det är bra saker men som sagt det är lika stor chans att vinna på lotto som att lyckas med attraktionslagen utan aktion. Dessutom undrar var är de andra kommentarer från flashback som fanns förut? Vem som har raderat de ? Det måste vel också ingå i marknadsföring koncept och detta ska också försvinna tidligen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback