Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2020-07-28, 02:57
  #61
Avstängd
kinzbinzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dscim
Skön update såhär en månad senare..

Hon skriver till mig att hon vill ses.. Jag går med på de bara för att. Väl där, har hon insett att det var bättre med mig än utan mig (som jag visste det skulle bli) bara att jag trodde de skulle ta något år och inte EN månad bara.

Hon säger att hon fortfarande älskar mig, o frågar mig om jag känner detsamma, jag svarade nej tyvärr inte.

Nu vettefan vad som händer, hon vill att jag ska sova hos henne ngn dag. Borde hålla mig undan, men jag vet ej vad jag känner eller vad jag ska göra.
Hur har det gått för er?
Citera
2020-07-28, 13:22
  #62
Medlem
Dscims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinzbinz
Hur har det gått för er?
Tack som frågar, vi träffades i princip hela Juni tills för ungefär 2v sedan, då vi insåg att de ej kommer gå då hennes päron "hatar" mig då varje gång vi "tjafsat" har hon ringt morsan o bölat, förstå då vilken bild hon fått av mig. Så vi har gått skilda vägar, de e jävligt tungt och extra tungt i den livssituationen jag har nu, inge jobb, ett par vänner, o tjejer e de ganska torrt på atm.. Så ja, jävligt tomt i livet just nu, men e man på botten kan man bara gå uppåt eller vad man nu sa..? Ha de bäst.

Edit: Jag blamear detta på mig själv asså, jag kunde va så skev ibland under förhållandet, jag tog det så för givet och jag ångrar det så jävla grovt idag, jag hade en fett bra grej o ja förstörde det, det kommer förfölja mig forever till o med kanske, fan fan.
__________________
Senast redigerad av Dscim 2020-07-28 kl. 13:28.
Citera
2020-08-09, 03:00
  #63
Medlem
Dscims avatar
Update boys!

Börjat träffa en väldigt vacker tjej, och allt känns plötsligt så mycket bättre. Ta hand om er.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback