Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-05-09, 12:01
  #13
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Det är i naiva mäns fantasier som "alla" kvinnor är bisexuella. Därför är 'bisexual' vanligen en beteckning för filmer med bisexuella män.

I verkligheten är det troligen vanligare med bisexuella män än bisexuella kvinnor, men det är fortfarande mycket mer tabu.

Så kan det mycket väl vara, är inte kunnig så kan inte uttala mig om det. Jag utgick mest från vad som verkar vara "norm" inom porren, men det speglar knappast verkligheten.
Citera
2020-05-09, 12:19
  #14
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Det är i naiva mäns fantasier som "alla" kvinnor är bisexuella. Därför är 'bisexual' vanligen en beteckning för filmer med bisexuella män.

I verkligheten är det troligen vanligare med bisexuella män än bisexuella kvinnor, men det är fortfarande mycket mer tabu.

I porrvärlden är de inte ens bisexuella det bara händer att tjejer pillar på varandra istället för att onanera som tidsfördriv när det inte är några karlar i närheten.
Citera
2020-05-27, 14:35
  #15
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Därför att manlig bisexualitet är en acquired taste inom porren. Nu kan man ju komma dragande med en massa snack om den "manliga blicken", men de tjejer jag har snackat med har också *helst* velat att killarna i filmerna håller tassarna från varandra och koncentrerar sig på tjejerna, medans det anses hett och snyggt när tjejerna kladdar på varandra.

Mer olustigt tycker jag att det är en fet tjej i porren kallas för en BBW, medans man inte alls förvarnas om att snubben i klippet väger 130 kg. Och sedan där med att svarta personer är "ebony" och BBC, beroende på kön och situation. Porren är en konstig värld.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback