Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2020-05-08, 06:40
  #1
Medlem
Jag åt en mindre (men ändå en stark) dos belladonna frön i tisdags och sedan en lite större dos i onsdags. Eftersom Atropa Belladonna tar bort själen från både tid och rum kan jag inte ge tidpunkter när händelserna inträffade.

De så kallade "hallucinationer" jag fick var så pass verkliga att jag inte kunde skilja på drömmande och vakna "hallucinationer", det visade sig dock att en stor del av dessa "hallucinationer" skedde när jag var vaken då bekanta har sagt att jag "gick i sömnen".

Den första "hallucinationen" jag fick var ett en av mina två hamstrar ändrade sin ögonform så att hans ögon såg ut som ens kines.

Jag pratade konstant med människor som jag aldrig sett förut. De satt alltid vid en soffa eller en stol och de gav mig aldrig ett verbalt svar. Det enda de gjorde var att stirra på mig. När jag rörde dessa demoniska andar i frustration omvandlades de omedelbart till föremål såsom lampor eller försvann helt från min syn. Dessa avskyvärda andar kan och kommer mycket väl döda den som lever i synd och förnekar den sanne Herren.

Min mun och hals var hela tiden smärtsamt torra och jag hade alltid svårt att urinera. Ett bra tecken på att du har tagit tillräckligt.

Jag hade alltid svårt att gå (ungefär som när man är väldigt full) och jag gjorde väldigt bisarra saker i mitt rum som jag saknar minne av. Jag hade hällt cornflakes på golvet, spillt kaffe och nyponsoppa, placerat en tallrik i min hamsterbur, tappat ett glas så det spruckit och skrivit otolkbara meningar på möbler.

Jag hade tre hamstrar varav en dog innan jag hade intagit fröna (2020-05-02)

Någon tid såg att jag att en ytterligare hamster hade dött. Jag kollade buren flera gånger och det var klart och tydligt att det fanns bara en hamster kvar i buren. Jag blev frustrerad för att jag hade förlorat en hamster innan dess som jag nämnt tidigare i texten. Det var tydligt klart att denna hamster var död då ingen rörelse eller reflex manifesterades vid hantering.

Jag drog upp hennes livlösa kropp och blåste flera andetag på hennes päls och näsa.

Någon tid senare hörde jag någonting prassla en papperspåse. Jag tog bort påsen och jag beskådade någonting med en förunderlig överraskning.

Hamstern jag sett vara död med mina egna ögon är vid liv.

Gud hade nu svarat mina böner och gav mig förmågan att ge liv till det som har dött endast genom att blåsa ut på det som är dött: magiska krafter med Guds tillåtelse. Om du däremot lever i synd eller hatar och förnekar Jesu gudomlighet kommer du aldrig att få dessa magiska krafter. Du kommer sannerligen att dö vid de doserna jag intog.

Citat:
Ursprungligen postat av Markusevangeliet 16:18
ormar skola de taga i händerna, och om de dricka något dödande gift, så skall det alls icke skada dem; på sjuka skola de lägga händerna, och de skola då bliva friska.»

Så kallade "magiker" som förnekar den sanne Herren får nöja sig med sina fåfänga och meningslösa korttrick.
__________________
Senast redigerad av realnigga 2020-05-08 kl. 06:56.
Citera
2020-05-08, 07:24
  #2
Medlem
Oldberrys avatar
Började hamstern leva på riktigt eller bara i din fantasi under trippen?
Citera
2020-05-08, 07:27
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Började hamstern leva på riktigt eller bara i din fantasi under trippen?
Ja, hamstern lever och är i sin bur.
Citera
2020-05-08, 07:31
  #4
Medlem
Trilskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realnigga
Ja, hamstern lever och är i sin bur.

Vilken tur.
Citera
2020-05-08, 07:34
  #5
Medlem
Oldberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trilskan
Vilken tur.

Tur? Det var guds vilja att hamstern skulle få en andra chans här i livet, precis som TS skriver!

Citera
2020-05-08, 07:36
  #6
Medlem
Trilskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Tur? Det var guds vilja att hamstern skulle få en andra chans här i livet, precis som TS skriver!



Vad bra.
Citera
2020-05-08, 13:03
  #7
Medlem
GeleZachas avatar
Puh, tur att den överlevde. Hade nog inte varit så najs att vara med om att den dör när man trippar
Citera
2020-05-11, 22:23
  #8
Medlem
Magnituds avatar
Hurru ts tänk om hamsterns död och uppståndelse bara var en hallis.. precis som fucking människorna du såg som inte fanns där.
Citera
2020-05-12, 08:39
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnitud
Hurru ts tänk om hamsterns död och uppståndelse bara var en hallis.. precis som fucking människorna du såg som inte fanns där.
Hade det varit en hallucination hade hamstern hoppat ur min hand när jag höll och blåste på hennes döda kropp.
Citera
2020-05-12, 08:56
  #10
Medlem
DaChiefs avatar
Skevt, ta lsd istället.
Citera
2020-05-12, 09:25
  #11
Medlem
Magnituds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realnigga
Hade det varit en hallucination hade hamstern hoppat ur min hand när jag höll och blåste på hennes döda kropp.

Hur kan du med säkerhet säga en sån sak? Du var så skev så människor fanns där som inte fanns asså du var helt out there.

Varför skulle den hoppa ur din hand när du blåste på den och hur skulle just detta peka på att det var en hallis?
Citera
2020-05-17, 01:10
  #12
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Haha TS fortsätter med sina trippar på belladonna!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback