2020-05-08, 02:22
Medlem
hjaelploskilles avatar
Jag kommer här att prova en speldagbok på Dota 2. Jag har spelat mycket på detta spel de senaste veckorna och det har gått fruktansvärt bra med singlar på runt 1.70-1.90 och dubblar upp till 4 så jag tänkte starta en speldagbok och dela med mig av mina tips.

Fredag 8/4 13:00

Hellraisers - NiP @ 1.81 (Pinnacle)

Oddsen på denna match varierar jättemycket, Bet365 ger 1.66 medan Pinnen ger 1.81 vilket är enormt värde. Detta är kvartsfinal i Weplay! Pushka League där lagen haft helt annorlunda vägar mot slutspelet, Hellraisers vann sin grupp medan NiP kom fyra i sin, Hellraisers spelar betydligt mycket bättre just nu och jag väntar mig att även Pinnacle kommer sänka oddsen till ca 1.70. Men det finns värde här att spela även till 1.66 tycker jag, här hade jag gjort Hellraisers favoriter till 1.50 och då bara för att det är en kvartsfinal. Hade de mötts i ett tidigt skede i gruppspelet i Pushka League så hade jag gjort HR favoriter till typ 1.40
2020-05-09, 09:51
Medlem
hjaelploskilles avatar
Gick inget vidare igår men tar idag Royal Never Give Up mot Vici Gaming till 1.83 (Bet365, kl 13:00 men lär spelas runt 14:00), har sett dem spela mycket på sista tiden och de är i mina ögon ett betydligt bättre lag än Vici Gaming just nu, oddsen har gått ner på dem överallt på denna match men det är statiskt på Bet365 än så länge
2020-05-09, 15:21
Medlem
Tradingfin1983s avatar
Lycka till!

Tyvärr lägger du dina spel lite för "sent", för att jag rygga.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback