2020-05-05, 10:38
Medlem
pundarTrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Håller med. Sen är det någon idiot gjort våldtäkt till någon trådsanning. Det har malts om det nu och det finns inget som styrker att han skulle utsatts för ett sexualbrott.

Att E1nar knivhuggit andra och sjungit och hur han vill parasitera på andras bekostnad är något han nu får äta upp då några ville syna hans bluff. Hade E1nar varit sådan som han utgav sig för kunde han ju skjutit sig fri när han blev kidnappad men nu blev det detta istället. Nu har han verkligt material att skiva om.

Tänk ett steg längre. Om man misshandlas och kläs av och binds fast runt halsen liggandes på golvet, hur kan det inte vara ett sexualbrott? Om jag hade gjort samma ska på en kvinna så hade jag åtalats för försök till våldtäkt, sexuellt ofredande. Kanske till och med våldtäkt.
2020-05-05, 10:39
Citat:
Ursprungligen postat av vasniqueztamere
Det är en pisskultur att ”sno”.
Det skämmiga är kulturen i sig och varför i helvete skulle inte en vit kille få utöva den, förvisso pinsamma, kulturen när det står dessa ortenkillar fritt att fira midsommar, plugga på högskolan eller bli minister i regeringen?!
Ni har fått komma hit och fått världens möjligheter men ska våldta våra ungdomar om dom ”snor er kultur”? Tycker du att ortenkillar ska gruppvåldtas om dom dansar runt midsommarstången eller kommer in på Lunds universitet?

Jag tror du missförstår mitt inlägg helt och hållet. Jag säger ju att det är komiskt att en svensk liten pojke glorifierar en kultur han inte själv har den blekaste erfarenhet av, annat än vad han läst sig till i tidningar, sett på teve och hört i andras texter. Det tragiska är ju att han med största sannolikhet har stått framför spegeln i det lilla pjkrummet och övat på sin attityd, eftersom han helt enkelt inte har den naturligt som de i orten har. Det lyser ju igenom så att till och med en blind kan se detta. Men så finns det såna som dig, som köper allt och tror det är en stenhård kille eftersom han säger det själv i sina texter.

Jag är 100% svensk, så ta mig inte för något annat. Dock är jag född och uppväxt i vad som kallas orten, men under en tid då det inte var så illa som det är idag. Idag har du ett hårdare klimat och att se hur en liten Einar skulle platsa i det klimatet är ju fan omöjligt. Klarar du inte av att se detta så har du inte satt foten utanför dörren på väldigt länge.

Jag säger inte att en vit kille från orten och som verkligen lever den skit han pratar om, inte har rätten att göra det. Men när det handlar om småglin som fäller tårar när de ser ett blåljus, så tycker jag bara det blir väldigt skämmigt och drygt.
2020-05-05, 10:40
Medlem
Är det bara jag som undrar vilken diameter och längd dildon hade, var den stor och grov eller liten och delikat? Körde de torrt eller var de snälla nog att använda någon form av smörjmedel för att minska friktionen?
Sen undrar jag, är han svagbegåvad då hans svenska är väldigt underutvecklad och han låter snarast som en tredjeklassens medborgare?
Eller är hans önskan att vara en N-ord så pass stark att hans hjärna slutade att utvecklas i tolvårsåldern som de artfränder han försöker efterapa?
Med det i tanken så undrar jag också om han lät när de penetrerade hans lilla rosett, var det som en liten svensk pojke eller den wigger han är?
Ni som har sett videon kan svara, jag vill inte se skiten själv av flera skäl!
2020-05-05, 10:41
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Vad snackar du om? För det första är det inget som tyder på att E1nar blivit våldtagen utan det är någon idiot som gjort det till trådsanning.

Vi får hoppas det för gärningsmännens skull. Den framtid som annars väntar dem kommer att vara kantad med problem av en art de inte har någon som helst erfarenhet av att hantera. Självmordsinducerande even.
.
Citat:
För det andra så för att ta ett exempel på att våldtäkt inte är något som vissa i dessa olika grupperingar bryr sig om att få på sitt cv så var Fr4nky som dog i Köpenhamn dömd våldtäktsman,

Fast det är stor skillnad i samhällsstatus mellan en vanlig våldtäktsman och en sado-pedofil. One will live, the other will have to run for the rest of his life.

Nu vet vi ju såklart alla att gärningsmännen inte är några pedofiler, men offentliga register och de som söker i dem brukar inte ta hänsyn till sådana smådetaljer. Det är t ex därför som folk som laddat ned 3D-bilder och dömts för det, av samhället döms på samma sätt som de som laddat ned bilder på riktiga barn.

Jag står fast vid min dom.
Gärningsmännen har effektivt avslutat sina liv i trygghet i Sverige enbart genom publiceringen av bilderna, och de har dragit sina familjer med sig över stupet på köpet.
Det skulle inte förvåna mig om deras föräldrar redan idag har börjat söka flygbiljetter och flyttbussar.
I would, if I were Them.
Whatever trygghet de fann i Sverige jämfört med sitt hemland innan detta, finns inte längre för dem.
Senast redigerad av Trolltestet 2020-05-05 kl. 10:50.
2020-05-05, 10:46
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
det finns inget som styrker att han skulle utsatts för ett sexualbrott.

Bondage-bilderna som släppts räcker gott och väl för att klassas som sexbrott/barnporrbrott. En hårlös liten halvnaken pojke i koppel.

Polisen kommer inte att släppa detta, oavsett om rapparen samarbetar eller ej.
Lexbase kommer att få minst 1 st tillskott till sitt pedofilregister i sommar.
Senast redigerad av Trolltestet 2020-05-05 kl. 10:53.
2020-05-05, 10:48
Medlem
pundarTrasans avatar
http://svenskayoutubers.se/2020/may/...appningen.html

Enligt den här sidan vill Einar inte medverka i någon polisutredning. Varför? Har de tutat i honom att han kommer skada som han går till polisen? Rädd för konsekvenser?
2020-05-05, 10:48
Medlem
Knuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
HAN blir förnedrar och våldtagen och det råkar vara 10 dagar innan ablum släpps som detta kommer ut, och det får dig at bojkotta honom?
Det är såklart för du aldrig lyssnade på hans musik (och det gjorde inte jag heller, hatar att säga det men jag är lite för gammal för det), mn du låtsas som att du bojkottar det pga din egna konspirationsteori att någon utsätter sig för detta pga PR.
Idiot.
Stor i orden, liten på jorden. Men det stämmer! Lyssnar inte på grabben. Är lite för gammal för det.

Däremot har han en fyndig textrad
"Fuck mitt ex, efter dig jag ska va ärlig jag har haft mycket bättre sex"
2020-05-05, 10:49
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pundarTrasan

Enligt den här sidan vill Einar inte medverka i någon polisutredning. Varför? Har de tutat i honom att han kommer skada som han går till polisen? Eller har han gjort något mot någon tidigare, som han nu fick betala för?

Golare har inga polare i den världen?

Edit: autocorrect...
2020-05-05, 10:49
Citat:
Ursprungligen postat av pundarTrasan

Enligt den här sidan vill Einar inte medverka i någon polisutredning. Varför? Har de tutat i honom att han kommer skada som han går till polisen? Eller har han gjort något mot någon tidigare, som han nu fick betala för?
Det säger väl sig självt, han vill inte råka ut för mer skit än vad han redan har fått utstå.
2020-05-05, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ozurad
Varför kom dessa bilder fram just nu och varför väljer Einar gå ut med det samtidigt som bilderna?

Varför tog det flera veckor gå ut med "händelse"?

Nä det här är bullshit och bara PR!

För varför får vi inte veta fler detaljer om "händelsen"?

Som att hur fan kunde han bli "kidnappad"? Och var blev han det? Och hur gick det till när han blev "frisläppt"?
https://siasky.net/PALTBvzr4hyVshCfL...tqYl7avL83vL1g
https://siasky.net/fABvTgXBCQl4miVtI...ovqerA08aCq_6w
Medlem
Så Vårbynätverket ligger bakom, krävdes 15pers för att kidnappa honom(ganska många för lilla Eijnar)? Hans familj verkar även ha flyttat runt sedan detta inträffade.

Har ingen större koll på detta nätverk men har de någon känd rappare I deras crew?

https://www.expressen.se/nyheter/kan...t-manniskorov/
Senast redigerad av Locomotiv 2020-05-05 kl. 11:04.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DESMYLGBG
Det har inget med kidnappningen att göra. Det va dödspatrullen som kidnappade pojkvaskern samt misshandlade/förnedrade ungtuppen i fråga. Dödspatrullen består till största del av somalier för er som inte vet och är ett gäng i Rinkeby.
E det bekräftat att det är dp?

Vet man motiv?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in