Citat:
Ursprungligen postat av
NoF8
Vad snackar du om? För det första är det inget som tyder på att E1nar blivit våldtagen utan det är någon idiot som gjort det till trådsanning.
Vi får hoppas det för gärningsmännens skull. Den framtid som annars väntar dem kommer att vara kantad med problem av en art de inte har någon som helst erfarenhet av att hantera. Självmordsinducerande even.
.
Citat:
Ursprungligen postat av
NoF8
För det andra så för att ta ett exempel på att våldtäkt inte är något som vissa i dessa olika grupperingar bryr sig om att få på sitt cv så var Fr4nky som dog i Köpenhamn dömd våldtäktsman,
Fast det är stor skillnad i samhällsstatus mellan en vanlig våldtäktsman och en sado-pedofil. One will live, the other will have to run for the rest of his life.
Nu vet vi ju såklart alla att gärningsmännen inte är några pedofiler, men offentliga register och de som söker i dem brukar inte ta hänsyn till sådana smådetaljer. Det är t ex därför som folk som laddat ned 3D-bilder och dömts för det, av samhället döms på samma sätt som de som laddat ned bilder på riktiga barn.
Jag står fast vid min dom.
Gärningsmännen har effektivt avslutat sina liv i trygghet i Sverige enbart genom publiceringen av bilderna, och de har dragit sina familjer med sig över stupet på köpet.
Det skulle inte förvåna mig om deras föräldrar redan idag har börjat söka flygbiljetter och flyttbussar.
I would, if I were Them.
Whatever trygghet de fann i Sverige jämfört med sitt hemland innan detta, finns inte längre för dem.