2020-05-07, 09:32
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Tidningarna kommer aldrig att fästa någon större uppmärksamhet på detta då gärningsmännen består av pensionsräddare.

Skitsnack. Gärningsmännen består allt som oftast av massiva pensionsbetalare.

Det är bara otur för GM att de i detta fall består av folk som inte har de ekonomiska- eller kontaktmässiga möjligheter som krävs för att säkra sitt eget skydd under åren som följer.

Citat:
Hade de varit svenskar eller någon annan mera utvecklad etnicitetsgrupp hade det förstås blivit en mycket stor nyhet.

Försöker du smyga in (FB) Medier och journalistik i detta delforum nu?
2020-05-07, 09:42
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
Du, jag tror knappast att dessa killar någonsin kommer ha hus. Det är sunklägenheter och institutionsboende som är deras sovplats. Och det är därför de inte kommer att bli jagade som pedofiler. De kommer knappt ens ha en fast adress, inte betala skatt, knolla runt o få lite ungar här o där och knarka.

Exakt. Dom kommer aldrig att bli jagade som pedofiler. Tveksam till att dom blir jagade överhuvudtaget. Bara om BO kan mobilisera krafter som är starkare än GM, vilket kanske inte är särskilt troligt.
2020-05-07, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToxicTard
Pratar man som en 15 år gammal afghan, har bling bling på sig och rappar om påhitt så tror de blåsta människorna att man är ghetto

Han är så långt ifrån ghetto man kan komma. Uppväxt med silversked i munnen är vad han är.

Exakt! Snacka om att ha en identitetskris som heter duga
2020-05-07, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtydave82
Vidrigt brott. Skulle inte ens önskat min största fiende samma behandling.

Förnedringsbrott är smygbög beteende och speglar GMs äckliga fantasier. Vad hände med en "rak höger" i centrum så kebabrullen flyger åt helvete (inför grabbarna/flickvän)?

Jag ser att många här tycker svennar som rappar om gangsterlivet inte kan vara "äkta". Alla boendes i Sverige som gör detta, svennar, invandrare, bananbåtimport osv... ni har alla lånat denna gangsterapp från USA. Ni bor alla i Sverige. Gratis skola, Gratis bidrag, Gratis, Gratis... ni har alla möjligheter i ett land som Sverige. Sluta spela Compton NU! Bara för att ni har lika hudfärg som 50 Cent gör er INTE mer gangster än EINAR.

Sist jag kollade var riktiga gangsters från Sicilien vita. Al Capone någon?

Spot on!

De här barnen är inget annat än "studiogangsters" där de ska skryta om hur tuff uppväxt de haft och hur mycket pengar de tjänat på knark och rån.
När det kommer till kritan så är de små, lönnfeta med valpögon.

Riktiga kriminella vill inte ha uppmärksamhet.
2020-05-07, 10:28
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Exakt. Dom kommer aldrig att bli jagade som pedofiler. Tveksam till att dom blir jagade överhuvudtaget. Bara om BO kan mobilisera krafter som är starkare än GM, vilket kanske inte är särskilt troligt.

BO har sällan något att säga till om i de offentliga registrenas motiveringskoefficient. Snarare tvärt om. BO's önskningar glöms ofta bort, såväl inom rättvisan som i allmänhetens hämndbegär.
Det är något som rättvisan och allmänheten har gemensamt: BO's rätt till straffdefinition upphör i samma sekund ärendet blir publikt.
2020-05-07, 10:36
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chikenBat
Ni som kan era Einar-gangsters.

Varför är dom så jävla förtjusta i just Glockar?
Finns det någon historia bakom det?

Det handlar väl om att det är en extremt känd pistol, skulle dock bli förvånad om Glock är den mest frekvent använda pistolen, här i Malmö är det typ insmugglade Zastavas som det skjuts mest med
2020-05-07, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Det handlar väl om att det är en extremt känd pistol, skulle dock bli förvånad om Glock är den mest frekvent använda pistolen, här i Malmö är det typ insmugglade Zastavas som det skjuts mest med
Det är pga datorspel som CS och liknande.

Precis som du säger så rör sig kriminella mest med öststatspjäser som tokarev och makarov. Billigaste puffran som kan avlossa ett skott helt enkelt.

Finns säkert nån glock som snurrar runt i kriminella kretsar. Men tvek att någon rappare ens hanterat en glock som skjuter något annat än gula plastkulor.
2020-05-07, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chikenBat
Ni som kan era Einar-gangsters.

Varför är dom så jävla förtjusta i just Glockar?
Finns det någon historia bakom det?

Det är bra och pålitliga pistoler. Mycket vanliga i USA och Europa. Har spridits lite överallt och många smugglas från USA till Europa skulle jag tro, med tanke på att man ofta ser amerikanska delar och tillbehör bland de beslag polisen gör.
2020-05-07, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFlum
Det är pga datorspel som CS och liknande.

Precis som du säger så rör sig kriminella mest med öststatspjäser som tokarev och makarov. Billigaste puffran som kan avlossa ett skott helt enkelt.

Finns säkert nån glock som snurrar runt i kriminella kretsar. Men tvek att någon rappare ens hanterat en glock som skjuter något annat än gula plastkulor.

Det verkar finnas förvånansvärt många riktiga glockar i omlopp bland kriminella i Sverige. Resten av vapnen är mestadels Balkan- och gamla öststatsgrejer, eller ibland riktigt gamla grejer (nästan 100 år gamla ibland, eller t.o.m. äldre) från diverse europeiska nationer.

Just Glock-pistoler är nog nästan det enda moderna västeuropeiska/västerländska vapen som regelbundet dyker upp bland kriminella. Det är sällan man ser andra moderna västerländska grejer.
2020-05-07, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtydave82
Vidrigt brott. Skulle inte ens önskat min största fiende samma behandling.

Förnedringsbrott är smygbög beteende och speglar GMs äckliga fantasier. Vad hände med en "rak höger" i centrum så kebabrullen flyger åt helvete (inför grabbarna/flickvän)?

Jag ser att många här tycker svennar som rappar om gangsterlivet inte kan vara "äkta". Alla boendes i Sverige som gör detta, svennar, invandrare, bananbåtimport osv... ni har alla lånat denna gangsterapp från USA. Ni bor alla i Sverige. Gratis skola, Gratis bidrag, Gratis, Gratis... ni har alla möjligheter i ett land som Sverige. Sluta spela Compton NU! Bara för att ni har lika hudfärg som 50 Cent gör er INTE mer gangster än EINAR.

Sist jag kollade var riktiga gangsters från Sicilien vita. Al Capone någon?

Al Capone föddes i New York. Hans föräldrar var invandrare från Neapel och inte Sicilien.

Gangster härstammar från engelskans ”gang” och suffixet ”-ster” som innebär att någon är associeras med föregående del av ordet. Begreppet hipster är exempelvis konstruerat samma suffix. Så gangster innebär endast att någon är en gängmedlem och saknar geografisk innebörd.
2020-05-07, 11:08
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Vad pratar du om? Pedofilregister? Detta är inget sexualbrott och det finns inget sådant register i Sverige.

Jag fattar inte heller hur detta nu försöker vändas till att ett litet barn blivit sexuellt utnyttjat? Åsa-Nisse blev utpimpad som en liten slampa helt enkelt, har inget med sexuellt utnyttjande av något barn att göra utan handlar uteslutande om förnedring av en studiobandit.

Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Mammas död ni svennar hade inte vågat säga så till mig i värlkigheten. Modoraterna är rasisster tar bort min innlägg. Puta

Sluta med ditt trolleri nu, det var roligt första inlägget innan man kollade din historik och såg att trots att du lider av analfabetism faktiskt inte skriver som en blandning mellan turk, arab och latino.
2020-05-07, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
Jag fattar inte heller hur detta nu försöker vändas till att ett litet barn blivit sexuellt utnyttjat? Åsa-Nisse blev utpimpad som en liten slampa helt enkelt, har inget med sexuellt utnyttjande av något barn att göra utan handlar uteslutande om förnedring av en studiobandit.

Sluta med ditt trolleri nu, det var roligt första inlägget innan man kollade din historik och såg att trots att du lider av analfabetism faktiskt inte skriver som en blandning mellan turk, arab och latino.
Dom hävdar ju att dom har film när dom kör upp en dildo i röven på pojken, och alla "porr" videor på personer under 18 räknas som barnporr, som att ha sex med någon under 15 i sverige är barnvåldtäck eller 18 i USA, nog för att han inte kommer erkänna det, så har det ingen betydelse om videon inte visar hans ansikte och penetrationen i samma video finns det ju inge bevis.

Börjar gå lite väl långt med att INTE GOLA BLEV BARA KNULLAD AV EN DILDO NAIZ JA E G MANNEN BRAAAP

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in