Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2006-04-22, 04:33
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcion
Var på bana 5 Kazakstan,, då jag ville spela om en av de tidigare banorna och tog new game, vilket gjorde att hela skiten försvann. Sitter på bana 2 nu
Varning till er med 360, ni ska naturligtvis ta replay level som jag missade annars blir ni av med allting...
Samma sak hände mig på PC-versionen, grymt störande!
Citera
2006-04-22, 11:20
  #50
Medlem
Fuzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mog
helvete vad irriterad jag är nu alltså...


hur f*n ska man göra för att klara av denna boss?? jag blir vansinnig!

Som du skrev. Hadde själv problem i början.
Citera
2006-04-26, 21:53
  #51
Medlem
smygfiss avatar
Jag är på King Arthurbanan på min PC-version och ska försöka ta hand om sjöodjursbossen. Jag har kommit så långt att jag har skjutit ner de tre första burarna i huvudet på honom, men den fjärde och sista uppe i vänstra hörnet vill inte falla när jag drar i spaken?!

Jag har sökt och hittar bara att man ska skjuta ner alla burarna i huvudet på honom, men det gör ju inte för mig !?

Är det fel på mitt spel eller finns det någon annan lösning?
Citera
2006-04-26, 22:02
  #52
Medlem
uNderdog_101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smygfis
Jag är på King Arthurbanan på min PC-version och ska försöka ta hand om sjöodjursbossen. Jag har kommit så långt att jag har skjutit ner de tre första burarna i huvudet på honom, men den fjärde och sista uppe i vänstra hörnet vill inte falla när jag drar i spaken?!

Jag har sökt och hittar bara att man ska skjuta ner alla burarna i huvudet på honom, men det gör ju inte för mig !?

Är det fel på mitt spel eller finns det någon annan lösning?


Det är en bugg i spelet.
Du får antingen ladda en tidigare save eller börja om från början på banan.
Citera
2006-04-26, 22:33
  #53
Medlem
VictorNs avatar
Om man ser på kommentarerna så verkar det här spelet riktigt oslipat..
Citera
2006-04-26, 22:51
  #54
Medlem
mogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VictorN
Om man ser på kommentarerna så verkar det här spelet riktigt oslipat..
T.B. Legend är riktigt bra spel, men på vissa ställen blir det bara frustrerande...men å andra sidan så får man valuta för "pengarna"
Citera
2006-05-18, 21:34
  #55
Medlem
pdLs avatar
Riktigt bra lir, men jävlar vad förbannad jag blir att jag inte kan köra med "Next generation content" i display options. Det laggar satan! Sitter ändå på en x2 4800+, sli 7800gtx, 2gig ram! Då bör de fanimig fungera också

-hasse
Citera
2006-05-22, 23:20
  #56
Medlem
Hajimes avatar
spelat de,klarat de. riktigt bra. köp det. lagom svår problemlösning å snyggt som fan. lite som prince of persia fasst i framtids miljö. riktigt sjyst spel
Citera
2006-12-15, 10:43
  #57
Medlem
rikkus avatar
Spelade klart spelet häromdagen. Tyckte det var riktigt roligt. Lätt det bästa spelet i Tomb Raider-serien. OCh så är Lara Croft fett ball.

Och Amanda... my god, har ni någonsin sett något sexigare/finare/bättre i NÅGOT spel eller film? Shit alltså. Och sjukt snygga tatueringar. Vitt hår. Bröst. Perfekt.

Hoppas hon ska vara skurken i Tomb Raider 3 =DDD
Citera
2007-03-18, 23:15
  #58
Medlem
DesolateWastess avatar
Tomb Raider Legens var enligt mig väldigt bra spel (ettan förblir dock alltid min favorit, ÄLSKAR det spelet). Synd bara att legends slutade mitt i allt :/
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback