Citat:
Den bilden stämmer nog rätt bra. Synd när det blir en inbillad verklighet att han ÄR bäst och alltid har rätt. Han har visat 0 ödmjukhet eller förmåga för självrannsakan i detta. Därför han begränsat alla sina inlägg så man inte kan kommentera, han kan inte hantera kritik utan MÅSTE ha rätt, måste ha sista ordet.
Han passade nog rätt bra in hos Soo Shim, han hade en rätt kass kvinnosyn redan innan dess så var nog inte så mycket problem att försvara den miljön hos klubben. Länkar till en artikel han skrivit om att män är modiga, kvinnor är priviligerade och borde sluta klaga. Kvinnor har inte rätt att påpeka när män beter sig dåligt eftersom män gör så mycket för kvinnor. Väldigt nytänkande och fräsht
https://www.expressen.se/debatt/man-...nHFIYh6a-d6hp4
I hans huvud har det alltid varit kvinnorna som är problemet, de kvinnorna som är högljudda och säger emot, säger nej, berättar om övergrepp. "Skuldbelägger män" som han skriver. Han frågar sig inte varför män behöver bli skuldbelagda. Män som Nicklas och även han själv
Han passade nog rätt bra in hos Soo Shim, han hade en rätt kass kvinnosyn redan innan dess så var nog inte så mycket problem att försvara den miljön hos klubben. Länkar till en artikel han skrivit om att män är modiga, kvinnor är priviligerade och borde sluta klaga. Kvinnor har inte rätt att påpeka när män beter sig dåligt eftersom män gör så mycket för kvinnor. Väldigt nytänkande och fräsht
https://www.expressen.se/debatt/man-...nHFIYh6a-d6hp4
I hans huvud har det alltid varit kvinnorna som är problemet, de kvinnorna som är högljudda och säger emot, säger nej, berättar om övergrepp. "Skuldbelägger män" som han skriver. Han frågar sig inte varför män behöver bli skuldbelagda. Män som Nicklas och även han själv
Inte för att jag på något sätt är inblandad i denna konflikt men jag måste fä säga att det var en märklig debattartikel. Många debattartiklar har jag läst under alla dessa år och det i många skilda ämnen.
Det där är egentligen inte någon debattartikel. Det är ett försvarstal skrivet av någon som känner sig kränkt av en tidigare händelse på ett personligt plan. Helt uppenbart skriven i affekt och med en touch som jag tror få blir berörd av..
Personligen känner jag inte igen mig och jag misstänker också att väldigt få gör det. Debattören söker kopplingar till skeenden långt borta i världen, i det här fallet Ukraina, för att försöka få blickarna riktade åt ett annat håll. Klassisk metod när man själv mår dåligt innerst inne. Oftast befinner de sig i ett själsligt kaos och gör valhänta försök att få fast mark under fötterna.
Min slutsats är att det är något allvarligt som har hänt på ett personligt plan just innan debattören fattade pennan.