Och där kom det. Isak är en bra målvakt, men han är inte den där målisen som man känner att det går att lita på i viktiga matcher eller? Är det någon som vet ifall vi har någon ersättare på gång, någon ny Hellström? (inte Darr-Shaban)
Ser väl inte jättebra ut detta. Är det bara jag som tycker att målet var ett rent juniormisstag från Henke och den andre spelaren som upphävde offsiden, tror det var Safari? Det håller inte att de bara går så sakteliga uppåt där.
I övrigt ganska oroväckande dåligt spel. Berg har väl varit okej, men Henke, ajajaj. Han har med största sannolikhet gjort sitt.
Förutom Majstorovic har nästan alla varit riktigt usla. Henke har förutom ett pass enbart gjort fel, lindgren för sidleds-daniel att verka som en vild chanstagare, Holmén har man inte sett, Safari såg man i alla fall när han skadade sig.
känns det inte som att svenskar som gjort succé i den svaga holländska ligan lätt blir överskattade. Berg har inte gjort någon glad och Lindgren varit helt osynlig.
Folk tar fram stora sågen angående vissa spelares kapacitet lite snabbt tycker jag. Berg visar på skön strikermentalitet på ett par Chippen-inlägg i början, en Chippen som för övrigt spelar helt okej. Överlag känns det mycket som att det är allt annat än övertänt, Källströms gäspningar på bänken illustrerar det hela rätt bra.
Henke och Safari har dock varit rätt dåliga, det medges.
Ähh vadå... Ruud van Nistelrooy, Klaas-Jan Huntelaar, Wesley Sneijder och Arjen Robben saknas ju
Sneijder spelar dock. Men verkligen en usel halvlek av Sverige, Majstorovic och Wilhelmsson de enda jag vill ge godkänt. Totalmiss vid målet, man kan fan inte utgå från att det är offside och bli paralyserad...